Redboelleke Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Hallo, Hoe zet ik het makkelijst mpeg-2 ts bestanden over in dvd bestanden (om dvdeeke te branden) De vroegere methode met dreamtsman-pvastrumento enz werkt nu niet meer thx for help
lucdec2 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Heb ook lang gezocht, maar voor mij werkt dit het best : project X om te demultiplexen (audio en video) tempgenc authoring om video te branden zeer eenvoudig 1 of meerdere films op 1 dvd hoofdstukken maken, tot 2 ondertitels, tot 2 audiosporen
Tuurtje Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Met flag en wimpel bovenaan: MPEG Video Wizard DVD http://www.womble.com/ Doet een instream conversie dus kwaliteit blijft 100% TS stream in een mpeg variant net zoals vob file
simcat Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Nero Media Hub heb ik een keer gebruikt. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Tonskidutch Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 KLIK in MPEG2 als in H624 ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast ThorBecke Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 De makkelijkste en tot nu toe door mij gebruikte variant is: ConvertXtoDVD 4 Zet de bestanden om en kan ze in dezelfde moeite door zo op DVD branden. Maar kan desgewenst ook een iso maken, of de DVD-bestanden in een map op de harde schijf zetten. Hoofdstukken maken, menu erbij (met bewegende hoofdstukbeelden), alles is mogelijk. Een ander kant en klaar programma is TMPGEnc 4.0 XPress Grtz ThorBecke
Laverda Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: ThorBecke De makkelijkste en tot nu toe door mij gebruikte variant is:ConvertXtoDVD 4 Zet de bestanden om en kan ze in dezelfde moeite door zo op DVD branden. Maar kan desgewenst ook een iso maken, of de DVD-bestanden in een map op de harde schijf zetten. Hoofdstukken maken, menu erbij (met bewegende hoofdstukbeelden), alles is mogelijk. Een ander kant en klaar programma is TMPGEnc 4.0 XPress Grtz ThorBecke Heb Womble getest, maar vindt TPMPenc Xpress 4 toch handiger in gebruik, snel snijden van overbodig beeld materiaal (reclame enz) en vooral veel sneller in het omzetten van hd naar mpeg2. Veel meer opties t.a.v bitrates formaten enz. dvd dan maken met dvd author 1.6 (oude versie, zeer eenvoudig en snel, werkt ook perfect onder windows 7 x64, alleen kun je dan niet direct een dvd barnden, moet je dan met b.v. Nero doen Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Kowalski Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: Redboelleke Hoe zet ik het makkelijst mpeg-2 ts bestanden over in dvd bestanden (om dvdeeke te branden) Hier staat een uitleg met Project X + IfoEdit + DVDFab welke ik eens gebruikt heb:http://www.oozoon.de/guide.html Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Frank67, dat is een heel snelle en afdoende methode ik gebruik het al jaren (met dank aan OoZoon) en gratis niet te vergeten maar dan wel enkel voor mpeg2 een HD opname mpeg4 / H624 kan echter niet met ProjectX worden gedemuxed. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Kowalski Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch maar dan wel enkel voor mpeg2 een HD opname mpeg4 / H624 kan echter niet met ProjectX worden gedemuxed. Dat klopt, maar de vraag ging duidelijk over mpeg2. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 je hebt gelijk hoor... ik stelde het echter zodanig dat redboelleke het ook ter dege beseft daar ik elders las dat hij momenteel een dm8000 heeft en misschien er niet aan gedacht heeft dat het met HD opnames natuurlijk anders is dan voorheen de pvastrumento en SD opnames. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Kowalski Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 OK duidelijk. Toevallig had ik laatst ook een probleem om een HD opname van de DM800S op een DVD te zetten, en dat is eindelijk ook gelukt via de hulp in dit topic. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Snoopy Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 ConvertXtoDVD kan HD opnames direct op DVD branden en zet ze meteen om naar een lagere resolutie. Converteren e.d. gaat erg goed met VideoReDo.
Aanbevolen berichten