Loui (K) Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: dirktal Met deze versie is nog steeds de ingebouwde harde schijf niet zichtbaar. Hoe bedoel je niet zichtbaar!(kan ook niet is ingebouwd hihi).Ik kan de hardeschijf gewoon benaderen via FTP.
Gast dirktal Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Ik bedoel natuurlijk dat via bijv.FTP de in de DB ingebouwde hardeschijf niet te benaderen valt. Ik moet wel zeggen dat Gemini 5.1 bij mij op stick staat
kistedu Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: dirktal Ik bedoel natuurlijk dat via bijv.FTP de in de DB ingebouwde hardeschijf niet te benaderen valt. Ik moet wel zeggen dat Gemini 5.1 bij mij op stick staat Hier wordt HDD netjes gezien. Heb jij je harde schijf wel geformateerd ???
Gast dirktal Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Nee,dan ben ik alles kwijt wat er op die schijf staat.
Gast MiLo Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: dirktal Ik bedoel natuurlijk dat via bijv.FTP de in de DB ingebouwde hardeschijf niet te benaderen valt. Ik moet wel zeggen dat Gemini 5.1 bij mij op stick staat Je draait OpenPLi dan toch wel vanuit flash (dus zonder multiboot)? Want OpenPLi draaien met een Gemini kernel, dat gaat niet werken.
Loui (K) Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: M_Z Verder heb ik de Pauli Neutrino Plugin handmatig geinstalleerd, er is nu versie 7.1 uit. Hiermee kun je de Neutrino toetsenindeling weer herstellen als je dat gewend bent van de oudere Enigma1 ontvangers. M_Z Vraagje waar heb jij die plugin gevonden?Dit vind ik ook handig namelijk.
M_Z Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Hierbij in bijlage de (ik noem hem) "OK-op-je-AB" plugin. Na installatie kun je de keymap aanpassen naar Neutrino (geel), en dan ook nog de Left/Right activity in Listbox activeren (2). Dan lijkt het precies weer de oude vertrouwde Neutrino bediening. M_Z
looney2 Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Heb sinds deze versie weer last van afstemming mislukt. had bij de oudere versie 4.7 hier geen last van. Ik krijg bij gemini ook alleen m`n usb adapter (sweex 54g lw053)aan de praat Bij pli werkt het bij mij niet,zou volgens mij moeten werken toch?. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
cejean Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Versie 5.1 erop gehad en net zo snel er weer af....terug naar 5.0 Zoals eerder hier al aangegeven geen subtitel support bij HD movies (menu / bovenaan). Of iemand heeft de gouden tip dat deze optie ergens verstopt zit of als plugin te installeren is? * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
EBOR Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Is dit niet 2x gele toets DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Littlesat Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 2xgeel gaat tijdens het spelen van een mkv-tje niet lukken. Dan moet je de teletekst toets hebben. En die doet het in de experimental branch van opendreambox nog niet goed (is nog niet klaar, ofwel side-effect van de nieuwe combi audo/ondertitels). En aangezien Gemini de experimental branch heeft overgenomen van opendreambox.... Twee keer geel gaat niet werken... geel is namelijk pauze ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
speedy Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Weet iemand hoe je bij de laatste gemini de rytec xmltv plugin aan de praat krijgt,bij mij lukt het niet ! Speedy
Toine Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 begrijp ik dit goed?: - onder 5.0 werken losse srt subtitles bestanden niet? - onder 5.1 werken de ingebakken subtitles in MKV bestanden niet? Naar mijn mening komt PLI absoluut niet in de buurt van Gemini qua stabiliteit e.d. Er gaat niet boven deutrsche gründlichkeit! Alleen jammer dat die duitsers de subtitles niet in orde krijgen. Zal wel komen omdat ze dit zelf nooit zullen gebruiken....
wiltop Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 ondertiteling gaat bij 5.1 via audio knop dan op audio sporen menu klikken 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
speedy Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 niemand die een oplossing heeft voor de rytec xmltv plugin ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen