Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

op de vorige versie liep ie wel,op de huisdige krijg ik enkel

foutemldingen via telnet( python compression wil ie niet installen en de xml plugin wil niet installen omwillen van het ontbreken van voorgaande python comp..,misch dat iemand een oplossing weet

speedy

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Heb je al op ihad gekeken?
Daar zitten echte gemini kenners...

Beetje flauw dit van een mod.
Geeft sat4all nu alleen support voor PLI gebrukers en Gemini gebruikers negeren???

Hoop dat ik verkeerd zie, aan andere kant blijkt ook support van Rytec plugin nergens voor Gemini gebruikers.
Vraag ik me af wat de reden is voor dit en alleen mensen indirect pushen om PL/I te instaleren.
Geplaatst:

Nee, maar de echte kennis over Gemini zit bij IHAD. Het is geen onwil maar realiteit.

Maar waarom zou support voor een PLi plugin ook voor Gemini gelden? Deze plugin is bedoeld voor PLi en zou ook gebruikt kunnen worden onder Gemini mits de noodzakelijke wijzigingen ook worden doorgevoerd door het Gemini team.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

En Pli mensen zijn nu eenmaal Nederlanders. Die kunnen hier meelezen en ook meeposten. Dat zie ik die Duitsers hier niet 1-2-3 doen - simpelweg omdat Nederlands lezen lastiger voor ze is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

En wat dan nog het is een nederlands board dus laten we de nederlandse images dan ook steunen en zeker zoals pli dat ze met bijna alles voorop lopen en nu opensource zijn dat kun je van die braadwursten niet zeggen ha ha

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Al wat Gemini moet doen om de plugin 100% te laten werken is even het bitbake "recept" uit de OpenPLi repo te kopieren, dan komt hij gewoon in de feed en zijn alle dependencies enzo meteen goed geregeld.

Vijf minuten werk voor iemand uit het team.

Geplaatst:
Origineel bericht van: kistedu
Origineel bericht van: Gerard 76
Heb je al op ihad gekeken?
Daar zitten echte gemini kenners...

Beetje flauw dit van een mod.

Niks flauw.
Op ihad zitten de bouwers achter Gemini.
Dus daar is de kans op de oplossing het grootst. wink

Ben trouwens echt niet pro-PLi hoor.
Kies gewoon de image die mij 't beste bevalt.
Ben laatst nog es aan't experimenteren geweest met andere images.
Newnigma,DreamElite,Gemini..
maar voor mij werkt momenteel PLi toch het lekkerst.
Heeft niks met een pro-PLi stemming hier te maken hoor.

Geplaatst:

Ik zie niet veel nieuws in 5.1 ten opzichte van 5.0 en ga ook zeker niet upgraden als de EPG niet meer werkt.

Ik heb twee keer gepost in IHAD met de vraag of zij het wilden overnemen maar geen response van hun kant. Milo geeft aan het een paar minuten werk is.

Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wiltop
ondertiteling gaat bij 5.1 via audio knop dan op audio sporen menu klikken

Wiltop, aan jou hebben we tenminste wat! Bedankt
Weer terug naar GP 5.1 smile

Sorry PLI users maar ik vind nog altijd Gemini gebruiksvriendelijker.
En heeft in het menu de voor mij makkelijke functie FTP mount, waarmee ik buiten mijn hdd ook een Nasdrive mount.

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Geplaatst:

Dan kan ik daar mooi bij aanhaken met mijn vraag. Kan ik ook een HD mounten uit een andere pc in het netwerk? Ik heb een img van Gemini 2.

Als ik zoek hier dan kom ik meestal weer uit bij oplossingen waarbij open pli gebruikt wordt en zover ben ik nog even niet dat ik dat er op kan zetten.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Geplaatst:

De oplossingen binnen OpenPLi zullen hoogstwaarschijnlijk ook gelden voor Gemini.

In ieder geval als je het via de fstab regelt.

Origineel bericht van: Peter Konijn
Dan kan ik daar mooi bij aanhaken met mijn vraag. Kan ik ook een HD mounten uit een andere pc in het netwerk? Ik heb een img van Gemini 2.

Als ik zoek hier dan kom ik meestal weer uit bij oplossingen waarbij open pli gebruikt wordt en zover ben ik nog even niet dat ik dat er op kan zetten.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus
De oplossingen binnen OpenPLi zullen hoogstwaarschijnlijk ook gelden voor Gemini.
In ieder geval als je het via de fstab regelt.

Origineel bericht van: Peter Konijn

ik heb al veel gelezen, maar fstab ben ik nog niet tegen gekomen.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Geplaatst:

Moet je toch even beter zoeken. Er is een hele discussie geweest over problemen met nfs icm pli met als tijdelijke oplossing om cifs te gebruiken, ook door jou om een pc share te mounten, zoals:

//<ipnr van pc>/<sharename> /media/hdd cifs rw,user=xxx,password=xxx,nolock,rsize=32768,wsize=32768 0 0

toe te voegen aan je /etc/fstab.

Uiteraard gebruik ik nu weer nfs, maar dat terzijde...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen