Gast aart44 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Heb een vreemd probeempje PDF jes die als bijlage aan een bericht van Outlook expres hangen kan ik niet meer openen eventueel wel opslaan maar het zijn meestal kleine rekeningen van bijvoorbeeld Telfort. Krijg dan de melding "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel Mapoptie van het Configuratescherm". En daar staat alles goed bij Mapopties bestandsweergave bij PDF bestand staat openen met Adobe reader 9.3. Maar het is gekomen toen ik Foxit PDF reader verwijderd heb en Adobe geinstalleerd in mijn browsers geen enkel probleem daar kan ik gewoon PDF openen met Adobe ook PDF die op mijn computer in een map staan geven allemaal als bestand PDF bestand aan en zijn gekoppeld aan Adobe reader. En het besturings systeem is XP pro.
leo1949 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Er zal ergens nog wel een verwijzing naar Foxit zijn, dus Adobe opnieuw installeren en dan zal het wel weer werken. Tussen [haakjes] ik ben wel tevreden over Foxit. Het is veel minder zwaar dan Adobe en niet telkens een nieuwe update omdat er weer een lek is gevonden. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
winwiz Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Origineel bericht van: leo1949 Er zal ergens nog wel een verwijzing naar Foxit zijn, dus Adobe opnieuw installeren en dan zal het wel weer werken. Tussen [haakjes] ik ben wel tevreden over Foxit. Het is veel minder zwaar dan Adobe en niet telkens een nieuwe update omdat er weer een lek is gevonden. Dat laatste hoeft juist géén voordeel te zijn...... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast aart44 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Origineel bericht van: leo1949 Er zal ergens nog wel een verwijzing naar Foxit zijn, dus Adobe opnieuw installeren en dan zal het wel weer werken. Ja had ik uiteraard ook al gedaan zelfs later Foxit ook weer geinstalleerd en kijken of er niets is blijven staan en weer netjes verwijderd met Revo uninstall. Twee keer overnieuw opgestart maar helpt ook niet alles werkt alleen outlook expres die snapt het niet.
alx Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Mischien heb je in Outlook Express de beveiliging zodanig ingesteld, dat "verdachte" attachments niet geopend mogen worden. In het verleden was de truuk het z.g. door te sturen en vandaar te openen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
DeBeek Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Bestandje op bv desktop opslaan vanuit outlook, Rechts op bestand klikken , kiezen voor openen met, kiezen voor Adobe Acrobat en aanvinken "altijd dit programma gebruiken" daarna zou het weer moeten werken vanuit outlook express..
Gast aart44 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Was het maar waar dat had ik als eerste geprobeerd met dat aanvinken van Adobe maar helaas. Ook het uitvinken in Outlook van bij opties beveiliging "geen bestanden die mogelijk een virus bevatten"heeft niet geholpen. Zo'n ramp is het nu ook weer niet ontvang niet dagelijks PDF jes maar het intrigeert me het hoort te werken.
Zilverster Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 @aart44, Citaat: PDF jes die als bijlage aan een bericht van Outlook expres hangen kan ik niet meer openen eventueel wel opslaan Bestaat de map nog wel waar het tijdelijke bestand opgeslagen moet worden om deze te kunnen openen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast aart44 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Origineel bericht van: Zilverster @aart44, Bestaat de map nog wel waar het tijdelijke bestand opgeslagen moet worden om deze te kunnen openen, gr. Zilverster. Ja inderdaad zoiets zal het zijn ik kan de map niet vinden het moet zoiets zijn "C:\Documents and Settings\Aart\Local Settings\Tempory Internet Files\Content.IE5\X6JMK8F" en ik kom tot Local Settings en de rest is weg. Zal hem eens twee dagen terugzetten met systeemherstel.
Gast aart44 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Origineel bericht van: aart44 Zal hem eens twee dagen terugzetten met systeemherstel. Drie dagen teruggezet de mappen zijn weg en blijven weg dus ik denk ook in die richting maar hoe kan ik zoiets weer herstellen.
leo1949 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 De mappen zijn niet weg maar ze zijn onzichtbaar. Bij windows7 kan ik bij map opties onzichtbare mappen zichtbaar maken. Dit is bij XP ook mogelijk, ik weet alleen niet meer in welk rolmenu het is. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast aart44 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Origineel bericht van: leo1949 De mappen zijn niet weg maar ze zijn onzichtbaar. Dat zet ik als eerste aan als ik een nieuwe installatie gedaan heb, Mapopties,Weergave, verborgen bestanden en mappen weergeven, staat aangevinkt.
Xilence Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: aart44 "C:\Documents and Settings\Aart\Local Settings\Tempory Internet Files\Content.IE5\X6JMK8F" en ik kom tot Local Settings en de rest is weg. Dat zijn niet de mappen waarin Outlook de gegevens in bewaard. Outlook Express slaat de e-mailgegevens standaard op in de map C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express. Lees dit eens door, vooral het deel van de dll registratie. http://######################nl/instal/emailoutlookexpress.html.Voor het webadres ff het bericht citeren en webadres kopieren en plakken in je browser!!!!
alx Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Heb je geprobeerd je bericht z.g. door te sturen en voordat je dat werkelijk doet, de bijlage te openen? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast aart44 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: alx Heb je geprobeerd je bericht z.g. door te sturen en voordat je dat werkelijk doet, de bijlage te openen? Ja maar werkt ook niet. Vanmorgen toch weer Foxit geinstalleerd en alles werkt weer Foxit niet als standaard ingestelt voor PDF daar hou ik Adobe voor. En ja hoor kan ik in mijn browser geen PDF meer openenen dus weer Foxit er af wel een irritant progje met zijn ASK toolbar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen