Ga naar inhoud

Kan geen PDF meer openen in Outlook Expres.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je kan proberen Foxit te verwijderen en daarna met Ccleaner je register laten opschonen.

Want volgens mij blijven er nog restanten van Foxit op je peeceetje achter.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Xilence
[

Dat zijn niet de mappen waarin Outlook de gegevens in bewaard.

Dat wist ik dat is Extra, Opties,Onderhoud, en dan op Archiefmap klikken.

In het register durf ik niet te rommelen dus dan laat ik het even zo voor die twee keer in de maand dat ik een PDF reader nodig heb bij Outlook. confused
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44

In het register durf ik niet te rommelen dus dan laat ik het even zo voor die twee keer in de maand dat ik een PDF reader nodig heb bij Outlook. confused

Dat moet je Ccleaner laten doen dat gaat veilig en je kan Ccleaner ook eerst een backup van je register laten maken.

------------------------------------- >>> Ccleaner <<<

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:
Origineel bericht van: leo1949

Dat moet je Ccleaner laten doen dat gaat veilig en je kan Ccleaner ook eerst een backup van je register laten maken.

Ja die is meer om zooi te verwijderen van je pc niet om zoiets te herstellen.
Maar CC Cleaner helemaal gedraaid ook het register heeft zoals ik al verwacht had niets opgelost. confused
Geplaatst:

Hebbes opgelost, de outlook expres geeft hij bij bestandstype aan "onbekend bestandstype" toen maar eens voor de tiende keer teruggegaan naar,

Citaat:
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel Mapoptie van het Configuratescherm".

Het staat bij outlook aangegeven als pdf en bij mapopties staat PDF dus in hoofdletters, ingevoerd nieuw pdf (kleine letters) en gekoppeld aan Adobe reader terug naar outlook en OK.

Je moet er maar op komen!! laughlaugh

Geplaatst:

@aart44,

Citaat:
Je moet er maar op komen!!

Iig weer een blije aart, mooi dat het opgelost is, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Gefeliciteerd. Zo kun je je wel rot zoeken met

het over het hoofd zien van dat soort dingen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen