Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Ik wil graag weten hoe ik moet patchen en wat ik allemaal nodig ben voor het patchen van de 6073. Op alle sites waar ik geweest ben kan ik niet echt vinden wat ik graag weten wil. b.v. kabels, software, andere hard- of software e.d. En kan iemand mij vertellen wat de nadelen zijn van patchen i.v.m. seca2 er is mij verteld dat de tuner dan waardeloos is voor seca2....... En ik kan toch gewoon mijn goldcard gebruiken na het patchen. Ik ben echt nog een leek! op dit gebied. Er kan mij ook niet genoeg verteld worden... Wel heb ik door dat dit alles, niet iets is wat je zo even doet. Bedankt dat iedereen zijn kennis wil delen.
DirkHezius Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Hoi.. ik heb je net een paar minuten geleden nog een PM gestuurd met het adres waar je al de vragen die je nu (alweer) stelt beantwoord krijgt ! Kijk eerst eens op deze site ,lees alles eens door ,en als je dan nog vragen hebt stel ze dan gerust, maar je moet niet steeds om hetzelfde vragen, zeker niet als je (overduidelijk ) niet de moeite neemt om de site die ik je stuurde even door te kijken.... -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Heb je gelijk aan sorry, ik heb zoveel info gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb net de sites bezocht van duwgati en boris. Die van marc.z kon ik niet vinden. Hier kon ik delen van wat ik graag weten wil vinden, ik denk dat dat komt, dat voor ik wat zoek, ik nog te weinig kennis heb. waardoor ik de dingen nog niet koppelen kan Maar je snapt vast wel dat ik dit liever gisteren klaar heb dan vandaag! Het was niet mijn bedoeling om iemand tegen de haren in te strijken.
DirkHezius Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Okee, lees even de info die ik je stuurde (Marc Z.) , en.....suc6 met de studie. -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen