Ga naar inhoud


[POWERCAM] Goede keuze of beter wisselen?


Aanbevolen berichten

Jammer is dat,maar er zal wel een oplossing komen denk ik.

Mijn hoop is op de fransen dat die met een oplossing komen omdat de powercam bij hun vandaan komt.

Zit alleen met die stakingen momenteel er zal in heel Frankrijk niet veel gebeuren op dit moment.

Ga in ieder geval mijn leverancier vragen of het met de aston op mijn ontvanger wel gaat dan neem ik die er maar weer bij.

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Aston module blijkt op dit moment de enige te zijn die wel fatsoenlijk z`n werk doet.

Daarom denk ik er aan, om die module zelf ook aan te schaffen, alleen dan moet hij wel op voorraad zijn bij mijn satellietboer.

Want door dit probleem, is hij niet aan te slepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NewAgeMan
Even een correctie, het blijkt nu (volgens een ander forum) dat de CD module, nu ook gewoon moet werken op History/Eurosport HD.

Dat zou wat zijn, als hun gecertificeerde apparatuur niet eens werkte smile Volgens mij is die van CDS de enige die echt onder SECA-licentie werkt en niet reverse-engineered is (dacht ik).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij wil ik even vermelden dat ik met de module van CD inderdaad weer ontvangst heb van History/Eurosport HD.

Ik ontvang dit met mijn Panasonic Plasma tv (TX-P42V10E) met ingebouwde DVB-S Tuner.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zijn we een dag verder, en het werkt niet meer....

Ik werk met de CD module waar de wereldbol op staat, en met versie 2.05.001 (02.05.01.00).

Het was eerlijk gezegd ook te mooi om waar te zijn, want waarom zou dit goed werken, en sommige CD gesertificeerde satelliet ontvangers niet.

Denk dat ik maar af moet wachten wanneer die fransen weer aan het werk gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch redelijk pessimistisch over die fransen, ze reageren gewoon totaal niet op e-mail.. Dus dan zal die update ook wel niet snel komen... Enige vorm van communicatie was niet verkeerd geweest...

 

Ik ga direct naar de winkel toe en haal een aston module, ik laat wel even weten of het beeld dan nog blokkerig is op History of dat het dan toch een beetje gaat werken smile De CD Cam werkte dramatisch in elk geval in mijn decoder, deze conflicteerd met mijn interne kaartsloten, dus deze laat ik links liggen..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is steeds spannend:

Doet die 't of doet die het niet met de CD cam.

Zolang het bij deze twee zenders blijft vind ik het goed en ga ik er geen geld aan uitgeven.

Ik weet nu alleen nog niet of de aston cam nu wel of niet werkt.

De ene zegt wel de ander niet of ligt het aan de versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sloper
Het is steeds spannend:
Doet die 't of doet die het niet met de CD cam.
Zolang het bij deze twee zenders blijft vind ik het goed en ga ik er geen geld aan uitgeven.
Ik weet nu alleen nog niet of de aston cam nu wel of niet werkt.
De ene zegt wel de ander niet of ligt het aan de versie?



Of de cam het doet in je systeem blijft altijd de vraag, en helemaal als er dingen op een transponder veranderen.
En het is zo dat ik (net als jij en andere) voor deze zenders wel betaal, maar ze nu niet kan zien.
Daar komt tevens nog bij, dat we ons kunnen afvragen hoelang dit nog goed gaat, want dat er meerdere zenders omgezet zullen worden naar 8PSK, daar twijfel ik niet aan.
Alleen dat ik (en andere met mij) die zenders dan niet meer op de/mijn plasma met ingebouwde dvb-s tuner kan ontvangen vind ik een kwalijke zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij lopen history HD en Eurosport HD ook vast op mijn Topfield 2100 TMS met een powercam module. Alles liep dan vast.

Heb inmiddels een nieuwe Canaldigitaal cam aangeschaft. Probleem blijft alleen: een stilstaand beeld op beide zenders, ligt toch ook aan overschakeling naar 8psk denk ik.

Bij deze zenders vind ik dat nog niet zo erg, echter ik hoop niet dat men ook de andere zenders overschakelen naar dit systeem om ruimte te besparen, want dan hebben velen een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de werelbol cd cam werkt he bij alle 2 ontvangers

moest echter bij de scena wel wat aan de instellingen veranderen.

de onecam doet het niet in beide ontvangers,als ik tijd heb zal ik hem van de week ff bij mijn satelietboer updaten,kijken of dat helpt

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Zover ik weet zal er binnenkort een update komen voor de Powercam en de Onecam.



Ik denk dat we er allemaal wat aan hebben als er een iets concreter antwoord gegeven wordt.
Dus...geef desnoods even door waar je deze informatie vandaan hebt, of geef even een link naar de betreffende site.
En wat is binnenkort... volgende maand, of ergens volgend jaar. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...