Ga naar inhoud


[POWERCAM] Goede keuze of beter wisselen?


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn onecam omgeruild voor een Aston module, maar de OneCam werkte toch wel een stuk stabieler.. Echt gewoon slecht dat die fransen gewoon totaal nergens op reageren.. als ze hadden gezegd dat het bij software versie x opgelost is of ze het totaal niet oplossen, dan weet je waar je als consument aan toe bent.. Ik zit dus nu nog te twijfelen om mijn aston weer om te ruilen voor een OneCam module..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laten we de Fransen even de kans geven om te reageren omdat het daar een beetje een zooitje is na al die stakingen misschien komt het nog goed heb begrepen dat er een hoop mailtjes daar heen gegaan zijn.

Zo slecht zijn ze nou ook weer niet haha

Is het zo dat jij met een rebox werkt,ik zit hier met een topfield en die reageert weer anders ben er nog wel mee bezig om het voor elkaar te krijgen dat de desbetreffende kanalen weer gaan werken op de powercam want daar is het allemaal over begonnen

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: epa
al weer een paar maanden verder.....
het schiet niet op met die fransen.
one cam maar door de versnipperaar gooien mad

Ik had mijn hoop met die fransen al verloren omdat ze op geen ene mail reageerde. Heb hem nog op tijd kunnen inruilen voor een Aston. Moet zeggen dat de Onecam beter werkte, maarja.. als ze geen support geven dan heb je er ook niets aan.... Als ze hadden aangegeven dat het nog wat maanden ging duren, maar dat het wel ging goed komen, dan had ik misschien er nog wel gewacht, nu niet... Een slecht bedrijf dus..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad erg vervelend. Heb een paar maanden geleden nog gezegd hoe tevreden ik ben met de combinatie TF7710HDPVR en PowerCam, maar sinds de 8psk-wissel heb ik geen beeld meer op History HD en Eurosport HD. History HD mis ik niet maar Eurosport HD wel. Bij CD kun je geen beklag doen omdat de cam niet gecertificeerd is. Toch maar nog even afwachten...

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik zap toevallig door deze discussie (ik modder maar door met mijn CD-CAM in mijn Topfield 7700 HDPVR, regelmatig de kaart erin en weer uit om naar HD te kunnen kijken), en vraag me iets af: de mails naar Frankrijk, zijn die wel in het Frans?? Ik heb enige ervaring met Fransen, en met mails in andere talen dan het Frans geef ik jullie weinig kans. Franse kennissen hebben mij wel eens gevraagd (dit is serieus) of wij op school in NL geen Frans spreken ...

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sattofiel
ik zap toevallig door deze discussie (ik modder maar door met mijn CD-CAM in mijn Topfield 7700 HDPVR, regelmatig de kaart erin en weer uit om naar HD te kunnen kijken), en vraag me iets af: de mails naar Frankrijk, zijn die wel in het Frans?? Ik heb enige ervaring met Fransen, en met mails in andere talen dan het Frans geef ik jullie weinig kans. Franse kennissen hebben mij wel eens gevraagd (dit is serieus) of wij op school in NL geen Frans spreken ...

Ik heb ook een mail gestuurd, maar dan in het engels. Als ze hun producten ook buiten frankrijk verkopen dan moeten ze ook support voor deze landen aanbieden, anders moet je ze gewoon niet in andere landen aanbieden... Maar nu reageren ze gewoon totaal niet, stuur dan op zijn minst iets in het frans terug waar je schrijft dat de aanvraag in het frans opgestuurd moet worden, dat lijkt me een kleine moeite... Ik heb mijn vertrouwen in dat bedrijf volledig verloren, alhoewel die cam beter werkte dan mijn Aston die ik nu heb...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik (en ik neem aan ook anderen) heb gebruik gemaakt van een voorbeeld email in het Frans die door iemand op (ik dacht) het CD forum was gezet.

 

Ook nooit wat op gehoord.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gebruik gemaakt van de voorbeeld-email in het Frans. Geen reactie, zelfs nog niet eens een "automatische" bevestiging dat de email ontvangen is. Wel vier jaar Frans gehad vroeger, maar dat is nooit een succes geworden!

De problemen die Sattofiel beschrijft met de CD-cam heb ik niet, dus maar weer afwachten en hopen dat niet nog meer gecodeerde zenders overgaan naar 8psk. Als dat tenminste de oorzaak is van de ellende.

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: epa
nog steeds 4.6 voor de one-cam mad
het schiet niet op

Tsja, als je toch naar de 8psk zenders wilt gaan kijken, dan zou ik toch een nieuwe cam kopen..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

mwa

ik heb 2 ontvagers in de woonkamer.

als ik persee die zienders wi zien kijk ik wel met de andere ontvanger.

vind het wel jammer want hij is een stuk sneller dan de cd cam.

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...