henk4 Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 is er ergens een draadje waarin word uitgelegd hoe ik de ondertitels automatisch en niet via teletext met name voor historie channel kan laten lopen .
M_Z Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Dat werkt nu via DVB-subs en kun je bij Gemini gewoon in het eerste menu "Ondertitels" instellen. M_Z
henk4 Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Geplaatst: 24 juli 2010 weet je ook hoe dat onder pli in zijn werk gaat??
hemertje Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 hetzelfde menu - ondertiteling DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Rickske Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 Weet iemand of je ondertitels ook kunt verschuiven? iets naar boven of beneden?
hemertje Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 is in de code mogelijk (vraag me niet waar) nog niet via een menu instelling ofzo DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
satdr Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: Rickske Weet iemand of je ondertitels ook kunt verschuiven? iets naar boven of beneden? openpli staat dat ook onder menu/ondertitels Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
M_Z Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Mijn eerdere antwoord was gebaseerd op oudere Gemini <5.0 Vanaf 5.1 is het in elk geval veranderd, je kunt de DVB subs nu aanzetten door op volgende knoppen te drukken: AUDIO GEEL (Menu) OK Succes, M_Z
Laverda Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Origineel bericht van: hemertje is in de code mogelijk (vraag me niet waar) nog niet via een menu instelling ofzo Werkte wel via het menu tot circa 1 maand geleden. het vreemde is dat het wel werkt in openpli voor de vu+duo loopt al een ander draadje over Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Littlesat Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Audio Geel is ondertitels.... Aha... Gemini zit op de experimental branch van opendreambox.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast H&3 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 In het verlengde hiervan: DM800HD: wanneer ik naar het Engelse Sky-pakket kijk met Engelse ondertitels, doet dat het prima. Maar als ik hem eenmaal even op pauze heb gehad, loopt de ondertiteling niet langer synchroom met het beeld. (ca 5 seconden verschil). Is dit voor iemand een herkenbaar (en oplosbaar) probleem?
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Zover ik weet lopen de teletekst ondertitels bij opnames bij PLi wel synchroon. Ik heb in Januari namelijk toen PLi de ondertitels aanpakte met BBC-opnames getest... Ook weet ik dat in de orginele opendreambox code veel bugs zitten in het stukje ondertitels. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen