jellesbode Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Als ik een hd film als MKV afspeel dan blijft het beeld steeds even stil staan terwijl het geluid gewoon goed door gaat. Op de laptop heb ik geen problemen. Wat kan ik het beste doen om zetten naar een ander formaat? VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
Gorefest Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Ik heb hetzelfde probleem met sommige MKV's heb je het al opgelost? Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Duolist Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Origineel bericht van: jellesbode Wat kan ik het beste doen om zetten naar een ander formaat? "Super" (van eRightSoft) gebruiken (freeware).
Gorefest Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 Support die ook ondertitels? Heb wel een "handbrake" gebruikt maar dat lukt niet altijd goed met ondertitels en heb me er nog niet in verdiept hoe dat werkend te krijgen.; Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
hactec Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Geen ondertitels had ik ook. (Open Pli-image) Ik heb nu de laatste VTI 2.2 image erop staan en hiermee kan ik wel ondertitels selecteren met de TXT toets. Het afspelen loopt zoals het hoort zonder hick-ups.
Gorefest Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Ook 1 omgezet met "super" speelt wel goed af maar ondertitels zijn gigantisch groot. toch raar dat elke mediaspeler de file moeiteloos afspeelt en de vu+ niet... Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen