post Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 hallo allemaal ben een nieuwe website aan het bouwen http://test.vhaastrecht.nl/ maar loop tegen een probleem op de website ziet er goed uit in dreamwever maar als ik hem nu in explorer zie ziet hij er niet uit zeg maar ik krijg ook het niet voor mekaar om de andere pagina's op te roepen (de hyperlink) wil ook graag weten of je de randen ook de kleur kan veranderen wil graag het wit behouden maar het grijs wil ik graag zwart maken al vast bedankt voor het mee denken met vriendelijke groet
Kowalski Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: post hallo allemaal ik krijg ook het niet voor mekaar om de andere pagina's op te roepen (de hyperlink) In dreamweaver de kopjes Home, Gallery, Evenementen één voor één selecteren en bij HTML Eigenschappen onderaan de pagina "Koppeling" via "Wijzen naar bestand" of "Zoeken naar een bestand" aan de andere pagina koppelen. Origineel bericht van: post wil ook graag weten of je de randen ook de kleur kan veranderen wil graag het wit behouden maar het grijs wil ik graag zwart maken Bij de stylesheets bij body { background-color:#666666; } #666666 veranderen in #000000 Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Puch Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Bij het werken met tabellen moet je op gaan letten dat de uitlijning klopt. Als ik de website bekijk met firefox staat niet alles mooi onder elkaar. In IE is dat wel het geval. Ook is de tekst uitlijning anders in IE dan in FF Dit heeft te maken met de uitlijning van de cellen Daarom kan je je website beter in div's maken. Als tip kan ik je volgend meegeven. Zoek met google eens op "css templates free" Je zal honderden gratis layouts vinden. Die zijn meestal opgemaakt in div's en met een apart css bestand. Bestudeer eens hoe dergelijke sites zijn opgemaakt. Of vertrek eventueel van één van die templates om jou site te maken. Ik wil je daarbij zeker helpen. Pm me maar indien nodig. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
post Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2010 hallo heb met behulp van hier mijn nieuwe website totaal vernieuwd veel kijk plezier www.vhaastrecht.nl met vriendelijke groet André
Kowalski Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Kijk 's aan. Heel mooi zo, en ook nog gelijk een fotoalbum met lichtbox, netjes. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen