Beheerder Michel Geplaatst: 6 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: rsneekes ...Maar nadat ik in de settings "Skip Frame" en "Skip Loop Filter" had uitgezet zag het er beter uit. Ik heb de beste resultaten met skip frame aan en skip loop filter uit. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
M_Z Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik was een beetje eigenwijs en heb Oplayer gekocht op mijn iPhone 3G, maar hier krijg ik dus niks werkend op. Zelfs een klein .wmv filmpje wil hij niet afspelen maar het programma crasht steeds. Ik heb maar gevraagd om een refund bij iTunes. Schijnt dat dit ook bij de releasenotes staat:
Harley Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 't is dan ook een Ipad topic. Nou nog wat vinden hoe de diverse linken te onderscheiden in welke zenders het zijn. Is er niet ( ik ben er nog niet achter ) een streamlink die gewoon uitstuurt op de huidige zender op de dream? VU+ Duo2 - PrismCube
newtonsat Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Na de laatste update van Oplayer HD (buy version) op mijn ipad ben ik redelijk tevreden met de beeldkwaliteit van een rechtstreekse stream vanuit mijn DM8000 box. Settings Oplayer HD, skip frame 0, skip loop filter 0, ook blijft nu de audio nagenoeg synchroon lopen. Toch blijft het nog steeds behelpen om vanuit de streamserver pagina (interface plugin in OpenPli) elke keer de juiste URL te plakken. En heb ik helaas ook nog steeds geen andere manier kunnen vinden om b.v. via playlist eenvoudig een stream te kunnen onderscheiden (welke zender) en te starten. Maar het werkt, zonder tussenkomst van een PC/MAC met AirVideo. Volgens VideoLAN ontwikkelaar Pierre d’Herbemont (http://twitter.com/pdherbemont) komt er binnenkort een VLC player voor de ipad beschikbaar. Ik hoop dat het dan wel mogelijk is om via de dreambox webcontrol pagina op een eenvoudige manier de verschillende streams (zenders) te starten. Groet, Niels
Harley Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Lijkt er al snel aan te komen >> Ter gelegenheid van de introductie van de applicatie verloten Applidum en VideoLAN aankomende zondag, een week voor de beoogde lancering, vijf kopieën van de applicatie. Origineel bericht van: newtonsat Ik hoop dat het dan wel mogelijk is om via de dreambox webcontrol pagina op een eenvoudige manier de verschillende streams (zenders) te starten. Denk dat het knippen/plakken blijft, denk niet dat de Ipad een standaardprogramma aan een streamlink kan hangen. VU+ Duo2 - PrismCube
rsneekes Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Origineel bericht van: Harley Denk dat het knippen/plakken blijft, denk niet dat de Ipad een standaardprogramma aan een streamlink kan hangen. Hopelijk kan het goed omgaan met playlists, zodat je per zender een playlist kan aanmaken. OPlayer snapte de m3u's die ik heb geprobeerd in ieder geval niet.
pascalletje Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Er is schijnbaar een versie van vlc player bij de Appstore ingeleverd, die hopelijk ergens volgende week wordt goedgekeurd. Misschien dat die het wat beter doet... Bron: Slashdot Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
pascalletje Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Snurk Maar ik hoop dat het iets wordt. Kan ik mijn AirVideo weer wegpleuren Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Harley Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Origineel bericht van: pascalletje Snurk Maar ik hoop dat het iets wordt. Kan ik mijn AirVideo weer wegpleuren Had ik al gedaan, krijg het geluid niet synchroon. Met oplayer wel. VU+ Duo2 - PrismCube
freaky Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Ik ben wel tevreden met airvideo, draait op zich prima. Maar VLC zou wel een goed alternatief kunnen worden. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
MessiahOfHate Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 Ik gebruik al een tijdje de app dreambox live, staat in de app store. Rechtstreeks connecten naar je dreambox en kijken maar. Helaas niet de HD kanalen, maar werkt verder prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen