Vriendje Stokvis Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Hallo allemaal. IK bezit een dreambox 800 HD+canal digitaal pakket. Maar nu probeer ik de bbc interactive kanalen 1 tot en met 7 in te voeren in mijn dreambox. Je moet hier dan de video en audiopid zelf invoeren anders kun je deze kanalen blijkbaar niet inlezen. Maar mijn vraag is hoe doe je dat????? IK heb die al die menu's al doorlopen maar vind nergens een optie om dat zelf in te kunnen voeren. Wie weet raad. Vriendje Stokvis
Gast Jeroensky Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Je gebruikt dvb-s(2) tuners? Volgens mij (maar ik kan het fout hebben) werkt interactieve tv alleen met aansluitingen/providers die ook uploaden met tuners (lees minder privacy met tv kijken omdat ze je kijkgedrag monitoren), dus via vdsl(telefoondraad tv) of coax (antennekabel tv).
satvet Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Je moet even met een editor het type kanaal aanpassen, staat nu op data, daar moet je TV van maken en voila, beeld.
Neptunus Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Of gebruik de setting van Henksat, daar staan de kanalen al in. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
klaas Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Volgens mij staan die kanalen in alle settinglijsten die op deze site staan. Ze staan onder de naam Bbc Stream 3 1, Bbc Stream 3 2 enz. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
satvet Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: klaas Volgens mij staan die kanalen in alle settinglijsten die op deze site staan. Ze staan onder de naam Bbc Stream 3 1, Bbc Stream 3 2 enz. Vast, maar veel mensen maken toch hun eigen lijst, is een keertje wat werk maar dan heb je het exact zo als je wenst. Af en toe een zender toevoegen is secondenwerk.
ferrarisat Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Origineel bericht van: Vriendje Stokvis Hallo allemaal. IK bezit een dreambox 800 HD+canal digitaal pakket. Maar nu probeer ik de bbc interactive kanalen 1 tot en met 7 in te voeren in mijn dreambox. Je moet hier dan de video en audiopid zelf invoeren anders kun je deze kanalen blijkbaar niet inlezen. Maar mijn vraag is hoe doe je dat????? IK heb die al die menu's al doorlopen maar vind nergens een optie om dat zelf in te kunnen voeren. Wie weet raad. Vriendje Stokvis Hier heb je ze alhttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...1_2_Drea#UNREAD DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Erik Slagter Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Origineel bericht van: Jeroensky Je gebruikt dvb-s(2) tuners? Volgens mij (maar ik kan het fout hebben) werkt interactieve tv alleen met aansluitingen/providers die ook uploaden met tuners (lees minder privacy met tv kijken omdat ze je kijkgedrag monitoren), dus via vdsl(telefoondraad tv) of coax (antennekabel tv). BBC interactive is net even wat anders dan de naam suggereert. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
SIMBAke Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 met de kingofsat settings zitten die er ook gewoon bij VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen