Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 hallo Sat4all.com(mers). heb mijn Satlook Digital Nit aan de Pc(via de rs232)verbonden. Meestal dan krijg je een mede-deling:nieuwe hard-ware gevonden. Maar tot op heden niks,geen melding. Wat voor kabel moet er tussen? Mvg;D.S.
Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Delta Star hallo Sat4all.com(mers). heb mijn Satlook Digital Nit aan de Pc(via de rs232)verbonden. Meestal dan krijg je een mede-deling:nieuwe hard-ware gevonden. Maar tot op heden niks,geen melding. Wat voor kabel moet er tussen? Mvg;D.S. Als je een normale seriele kabel gebruikt moet dat werken. Maar de melding nieuwe hardware gevonden krijg je natuurlijk niet met serieel, je zult eerst een programma moeten starten en die herkent je seriele poort dan als het goed is. Ik weet niet wat je wilt laden, een transponderlijst oid? Ik wilde hem Up-graden,of hoe zoiets ook maar mag heten. Hoe moet ik te werk gaan?! Mvg:D.S.
vGnp Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Als je geen FW hebt zul die even moeten downloaden bij Emitor in Sweden, daar staat ook het programma waar je de fw mee kan laden. Daar heb ik net gekeken, en het is daar zo te zien niet meer mogelijk iets te downloaden Bovendien lijkt het daar alsof de Satlook Digital NIT nooit heeft bestaan vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Sjaak(k) Als je geen FW hebt zul die even moeten downloaden bij Emitor in Sweden, daar staat ook het programma waar je de fw mee kan laden. Daar heb ik net gekeken, en het is daar zo te zien niet meer mogelijk iets te downloaden Bovendien lijkt het daar alsof de Satlook Digital NIT nooit heeft bestaan vGnp Dus wat schiet ik nu op (niks). De eene vertelt me dit,komt de andere en die zegt,dat het niet meer kan. Hoe nu verder?????!!!!! Mvg:D.S.
Gast aart44 Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Delta Star Hoe nu verder?????!!!!! Mvg:D.S. Ja je wilt in alles nieuwe firmware zetten een oude Echostar die de laatste firmware al heeft en nu dit ding. Als je nu eerst eens kijkt welke versie er nu op staat van software dan kan iemand je wellicht helpen. En leren Googlen als ik Google op "satlook digitaal nit software" vind ik op de eerste pagina bij de Nederlandse importeur al soft met een prog om het er in te zetten software versie 2.31 of dat de laatste is weet ik niet.
Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Delta Star Hoe nu verder?????!!!!! Mvg:D.S. Ja je wilt in alles nieuwe firmware zetten een oude Echostar die de laatste firmware al heeft en nu dit ding. Als je nu eerst eens kijkt welke versie er nu op staat van software dan kan iemand je wellicht helpen. Ik gebruik hem naast m,n Echostar AD3000ip,om de schotel haarfijn uit terichten.Tijdens het verdraaien kom ik dan Satellieten tegen waar bijv;een vraagteken bij staat. Waar kan ik de Versie vinden dan. Mvg:D.S.
Gast aart44 Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Delta Star Waar kan ik de Versie vinden dan. Mvg:D.S. Dat weet ik niet ik heb niet zo'n ding maar als je niet weet wat er in staat waarom dan upgraden?? Mijn vorige antwoordt heb ik nog iets toegevoegd lees dat maar.
Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Delta Star Dus wat schiet ik nu op (niks). De eene vertelt me dit,komt de andere en die zegt,dat het niet meer kan. Hoe nu verder?????!!!!! Mvg:D.S. Een beetje meer moeite doen en even zoeken kan geen kwaad dan vind je »Hier« de 1_3 fw . Oké,Oké, maar waar kan ik nu de versie vinden van m,n Satlook. Mvg:D.S.
Gast Kimble Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Je hebt een Color en een Zwart-Wit uitvoering. Satlook Digital NIT Zwart/Wit Versie 02_31 Satlook Digital NIT Color Versie 1_3 (Op de desbetreffende tekstregel klikken om het downloaden te starten) Duidelijker kunnen we je het niet maken. Suc6.
Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Kimble Je hebt een Color en een Zwart-Wit uitvoering.Satlook Digital NIT Zwart/Wit Versie 02_31Satlook Digital NIT Color Versie 1_3 (Op de desbetreffende tekstregel klikken om het downloaden te starten) Duidelijker kunnen we je het niet maken. Suc6. Heb het dus gevonden,wat/waar ik dus al een poos naar vroeg, heb dus versie; 02.31Firmware Version. Mvg:D.S.
Gast Kimble Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Mooi, dan heb je de laatste Firmware erin zitten. Er is geen nieuwere, dus er naar zoeken is echt tijd verspillen. Succes met het afstellen en de jacht op satellieten. Kimble
Gast Delta Star Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Kimble Mooi, dan heb je de laatste Firmware erin zitten. Er is geen nieuwere, dus er naar zoeken is echt tijd verspillen. Succes met het afstellen en de jacht op satellieten. Kimble Jongens,alvast bedankt,ook namens de Feest-commissie. Mvg:D.S.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen