mitchel2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Wie kan mij vertellen hoe Hotbird in de DSR7121 toe te voegen ? Heb een 100cm schotel met 4 Lnb's. a= 19" b= 23" c= 28" d= 13" In de Dsr7121 heb ik alleen a,b,en c staan, bij d = leeg . Deze kan ik ook niet aanpassen ??? Wie O wie heeft een Tip voor mij . Groetjes Rik Onderwerp aangepast. Desiqc aangepast naar DiseqC voor de zoekfunctie.
M_Z Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Ik denk dat je dat alleen kunt instellen als je de ontvanger terug zet in de fabrieksinstellingen. Als je ontvanger eenmaal geprogrammeerd is kun je de diseqc instellingen niet meer aanpassen. Je hebt toch de nieuwste firmware upgrade laten inladen? Probeer maar eens een fabrieksreset, dan kun je alle sats weer selecteren per diseqc lettertje... M_Z
mitchel2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Geplaatst: 27 juli 2010 Ok , bedankt , ik ga dit eerst even proberen , je hoort wel als dit gelukt is .
mereltje Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Daar waar (leeg) staat kun je gewoon de Hotbird sateliet kiezen ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
mitchel2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Geplaatst: 28 juli 2010 ok dat is gelukt , hij staat er tussen , alleen krijg ik nog niet een signaal , blijft zwak ??? De Astra staat op 55 %en 100% signaal ?? ff verder proberen .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen