Pietjebel10 Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Ik wil mijn systeem gaan uitbreiden en denk hierbij aan een multiswitch. Waar moet ik op letten er zijn enorme prijsverschillen gaarne jullie advies min. 3 sats + 8 gebruikers. Spaun, triax, SAB, Chess ??? Graag jullie ervaringen. Piet Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
vGnp Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Welk merk/type ontvanger(s)? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Pietjebel10 Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Geplaatst: 26 juli 2010 vu+ duo, DM800, DM500, DM600 en waarschijnlijk nog 2 DM;s Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Gerard 76 Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Spaun en EMP werken uitstekend op dreamboxen.
vGnp Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Spaun en EMP werken uitstekend op dreamboxen. +1 vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 hier zou het mee kunnen EMP Centauri Profiline multiswitch. Met deze multiswitch kunt u 4 satellieten verdelen over 8 aansluitingen. Tevens is er een antenne-ingang voor DVB-T (Digitenne). Ook te gebruiken voor kabel-signalen of FM-radio.. EMP 17/08 voor 4 satellieten op 8 ontvangers EMP Vantage topkwaliteit switch om met 4 quattro LNBs maar liefts 8 tuners aan te sluiten en volledig onafhankelijk van elkaar te laten werken deze kan ook Spaun SMS 17089 F is wat durder of 3 octo lnb's kan ook Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Pietjebel10 Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Geplaatst: 27 juli 2010 Bedankt iedereen, heb een EMP besteld. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Pietjebel10 Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2010 Heeft even geduurd, maar alles draait nu EMP Centauri MS 13/8 PIU-6. 19, 23,5 en 28,5 voor iedereen in huis beschikbaar. Er draaien nu 3x dreambox + 1x Vu Duo. Alle lnb's zijn Alps waarvan 2x quad en 1x quatro. Heb het idee dat alles sneller zapt als met mijn oude switches, loopt lekker soepel. Alleen de quatro moest ik even kijken naar High/low verdeling en deze juist op je EMP aansluiten. Verder geen problemen ondervonden. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Pietjebel10 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Zo nu toch problemen de multiswitch is defect, stinkt naar verbrand kunststof. Maanden perfect gedraaid. Het lampje knippert en geen beeld meer. Situatie: Hangt binnen in een droge/verwarmde ruimte, 3 sats aangesloten en 6 ontvangers. Kabels allemaal gecontroleerd, draait nu weer op 4 switches om toch maar even beeld te krijgen. Graag jullie ervaring en/of tips wat er eventueel mis is? Misschien een fabricage fout? Adres in Duitsland geeft voorlopig nog niet thuis. Piet Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
satencom Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Als hij het een hele tijd goed heeft gedaan dan moet het toch aan de multiswitch liggen, fabricage fout misschien. het zou ook de voeding kunnen zijn, weet je zeker dat hij geschikt is voor quad lnb's, misschien is dat de oorzaak. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Pietjebel10 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Yep, handleiding nog eens gecheckt maar is hiervoor geschikt geen probleem Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Pietjebel10 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Switch maar direct EMP gestuurd en deze is gratis vervangen door de fabriek. Goede service kunnen handelaren nog een voorbeeld aan nemen. Waar ik de switch gekocht had gaf niet thuis. Bleek hardware failure. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
satencom Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Dat hoor je wel vaker ,terwijl zij hem net zo goed kunnen omruilen, of ze willen die drukte niet. Goede service van EMP. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen