Ga naar inhoud


loggen c+ card v6.0..(de nieuwste)


Aanbevolen berichten

heb laatst een orginele kaart aangevraagd bij c+ heb gehoord dat al c+ de kaart moet activeren dat ze dan ook de masterkeys eenmalig ongecodeer door de lucht sturen.

dus heb ik met wallbanger en m'n season aan het loggen gegaan en heb van alles binnen gekregen ik kan wel zien op welk moment ze de kaart geactiveerd hebben maar ik kan niet de keys eruit halen !

 

iemand enig idee hoe dit wel moet ? heb het al eens ergens gelezen maar kan het nergens terug vinden ! wie helpt ?

 

ps ik heb ook met mkf 4.4 gekeken maar die breekt hem onderweg af en het is me te link om door tegaan.

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat weet wel maar ik kan nergens iets vinden over het omzetten van bep. codes naar de eigenlijke mast. key

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de nieuwste versie van mkf is het zeker niet link om door te gaan, en ja wie niet waagt wie niet wint... :--)

het is zeker niet zo dat ze de keyz ongecodeerd door de lucht sturen hoor, enkel sturen ze je een string op je UA(unique adres-->serie nummer dus) en dan wel encrypted met de masterkey 00 van de provider 01 (c+ in deze dus). om hier nog even wat dieper in te gaan, er gebeurt het volgende, in de string zitten een aantal pseudo-nano's ( <-- commando's ) eentje die mk01 en sk01 schrijft, eentje die een PPua schijft, eentje die de (eind)datum zet, eentje die de activatie datum weer op 1-1-90 zet ( <-- wil nog wel eens mis gaan! ) en eetje die mk02,mk03,sk02 en sk03 wist..

zo dat was m, zul je de kaart toch even uit moeten lezen, dan ALLE gegevens ( mk00,mk02,mk03,sk00,sk02,sk03 serie nummer,ALLES DUS) in wallbanger invoeren, connect, season in de cam/deco, check of communicatie goed gaat, op Ned2 of Rtl4, c+ bellen en laten activeren... en binnen een aantal minuten zal je zien dat er een c1 40 XX XX is verzonden en je beeld hebt. mooiste is wel om de kaart ondertussen ook mee te laten activeren ( dus in een andere deco ) of je moet er zin in hebben om alles handmatig aan te passen..

 

ok, groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...