ChRiStoX Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Sinds enkele dagen werken de MTV zenders niet meer met mijn TVV kaart, het kanaal is gedecodeerd maar beeld blijft zwart. Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben?
vGnp Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Een paar vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Littlesat Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Bij CDS hebben we al een tijdje dit probleem.... Gebeurt het nu ook bij TVV.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
digitaal kijker Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 bij Tv Vlaanderen is dit probleem al sinds CD het probleem heeft, toch bij mij hier. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
JPVSP Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Ik heb voorlopig nog geen enkel probleem met de MTV-VH1 zenders. (Basic+ pakket TVV + Philips 7121/clarke tech 500c en smartWI)
ChRiStoX Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Geplaatst: 27 juli 2010 Bij mij werkte het verleden week wel nog, dan begon ik plots freezes te krijgen en dan niets meer... Hebben CD en TVV hier al nieuws over uitgebracht?
wigee Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Bij mij is het sinds 2 weken opgelost, heb er een maand last van gehad. Gewoon ontvanger een nacht op mtv laten staan en 's morgens dan je cccam herstarten en voila weer beeld!
TokeMUp Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Ik heb TVV hierover een maand (of langer) terug al voor gecontacteerd. Zij herkenden het probleem, maar waren niet in staat het na te bootsen in hun test labo. Ik heb het probleem uit mijn kaart gekregen door de truk toe te passen op de Dreambox zoals beschreven in het CD topic met de zelfde klacht. mvg
Gast Kimble Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Origineel bericht van: JPVSP Ik heb voorlopig nog geen enkel probleem met de MTV-VH1 zenders. (Basic+ pakket TVV + Philips 7121/clarke tech 500c en smartWI) Ook helemaal niet met de SmartWi clientcard in de Clarke Tech 500C ? (Ook geen tijdelijk blokkerig beeld of een onderbreking ?)
JPVSP Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Mijn Clarke tech blokkeerd wel eens,heb dit zowel met de client-kaart van de smartwi als met de origineel kaart van TVV. Ik zit met firware 1.90 op mijn clarke Tech. Ik heb ook de indruk dat dit niet het geval is met de Philips 7121 (maar deze gebruik ik weinig)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen