Gast nord Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Hallo, is er iemand die ervaring heeft met internet abbo's in Frankrijk. Prijs / kwaliteit verhouding. Bij niet permanent gebruik. Maand wel maand niet etc etc.De NL/FR sites geven tegenstrijdige info ik hoor het dan liever van iemand met ervaring. Bedankt.
Gast 1664 Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Over wat voor internet abbo's heb je het? ADSL dégroupe/non-dégroupe met/zonder POTS, 3G/Wimax/Satelliet...
Damouh Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Het is mij verteld dat SFR bijvoorbeeld een abo heeft van 30 euro per maand voor onbeperkt internet, onbeperkt bellen (naar veel landen) en TV met 150 zenders
jepe Geplaatst: 19 oktober 2010 Geplaatst: 19 oktober 2010 Origineel bericht van: Damouh Het is mij verteld dat SFR bijvoorbeeld een abo heeft van 30 euro per maand voor onbeperkt internet, onbeperkt bellen (naar veel landen) en TV met 150 zenders Dat hebben mijn ouders ook. Bevalt erg goed. Alleen niet in alle streken verkrijgbaar. (op platte land vaan Zone degroupe en dan niet mogelijk)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen