acid Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Ik heb ooit eens een verhaal gelezen op dit of een ander forum dat ze bij canal plus aan het expirimenteren waren om weldegenlijk te proberen om seca 2 te laten werken op een secamosc 1 card en je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat er met deze kaart een soort van overbrugging in zit en ja ze kunnen nu gelijk zien waar de knelpunten zitten dmv deze kaart. Dus nu nog seca 1 op de kaart en zodra men de oude kaarten wil gaan wisselen bij de oude garde zijn de nieuwe abbonnees al lang voorzien en hebben ze al de bugs er wellicht allang uitgehaald (wie zal het zeggen) en gaan wij ook over naar seca 2 ,want in de andere landen waren eerst de ppv kanalen in seca 2 en toen het hele pakket als het goed ging en tot die tijd zaten de abbonnees met 2 kaarten opgescheept en ik denk dat ze dat hier op deze manier opwillenlossen dmv seca 1 op een seca 2 kaart.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Dit is zeer zeker geen seca2 kaart maken jullie je maar geen zorgen,ook is deze kaart niet naderhand seca 2 te maken,het kan wel,maar zou erg dom zijn van anal +.Dit is gewoon een seca1 kaart die voor de kabel wordt gebruikt,maar ook voor de sat gebruikt kan worden hoor, geen problemo. Ze zijn als het ware gewoon de voorraad aan het opmaken,niets meer en niets minder.Deze kaart is wel degelijk gewoon uit te lezen te modificeren,etc. De kaart waar we naartoe gaan zal een ietsje pietsje moeilijker zijn,neem dat van mij maar aan,dat is dan ook de echte seca 2 kaart,met een heel stuk minder bugs.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 ik heb sinds vorige week ook een nieuwe kaart maar de mijne is zwart werkt in mijn aston10.5 en in mijn magic totaal geeg problemen hiermee groeten
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 ik heb ook een nieuwe kaart opgestuurd gekregen van onze vrienden in hilversum deze is zwart van kleur en werkt zonder problemen in mijn aston105 en magic [seca 2 dus]
MTB Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Dit is toch geen logica ? Als je kaart maar zwart is en werkt in een 1.05 en Magic is het DUS een seca 2 kaart. Volgens mij doet een origele seca 1 kaart hetzelfde. MTB
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 heb je dat dan al geprobeerd? volgens hilversum is dit de juiste kaart voor het nieuwe decodeersysteem [heb dit uitdrukkelijk gevraagd] DUS seca 2 werkt in een aston 105 en magic penta105 dus vertellen jullie het maar wat hier niet klopt
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 En wie zegt dat dat niet kan? Een kaart aanpassen via signalen(INS) is helemaal geen probleem. Hoe krijgen ze anders nieuwe keys ppua´s op je kaart. Wat de Eeprom betreft je kan er gerust een op hebben met b.v. 1 gig en toch maar 64kb gebruiken. Dat is ook een vd redenen waarom we zo geinterreseerd waren in dat stukje update voor de receiver. Avensis
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 ik ben er ook van overtuigd dat dit een gewone oude of een gewoon al de oude kaart is. weet je zeker van niet? maak dan even een dump met mkf van de atr ed. dan weten we het allemaal zeker. dan zien we wel weer verder ;--) groeten
satbikkel Geplaatst: 5 augustus 2002 Geplaatst: 5 augustus 2002 precies, een simple kijk wat voor ATR. de kaart geeft en je weet welke versie het hier om gaat. 3b.... 70 70 07 0E 6C B6 D6 atr van b.v. seca2 v7 kaart gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
mojo-jojo Geplaatst: 6 augustus 2002 Geplaatst: 6 augustus 2002 ik wel ook en kaart bestellen kan ik zo maar c+ heen bellen en er en bestellen of hoe werkt dat zit hier met en aston 1.05 en een humax 5400 Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Norman Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 Misschien wel een seca2 compatible kaart maar met seca info Inverto 7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen