Tuneboy Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Hallo, Om wat testen uit te voeren zou ik een nieuwe quad LNB willen kopen. Nu zie ik op de welbekende engelse veilingsite dat ze daar quad LNB's van het merk Sharp verkopen voor amper 10 engelse ponden met verzending inbegrepen. Nu is mijn vraag werken die alleen maar voor sky of moeten die met andere paketten ook werken Ik weet als iets te mooi is om waar te zijn dan is dit meestal ook zo, maar die verkoper heeft goede feedback dusja.. Voor de link naar deze LNB pm me even. Wat is jullie mening hierover? alvast bedankt
paardengek Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Een LNB is een LNB. Dus alle LNB's werken met alle voorkomende transponders c.q. providers. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Tuneboy Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Geplaatst: 27 juli 2010 ok goed om te weten, en wat denk je van de prijs? Is die te laag voor een quad LNB? Greetz
satencom Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 het is wel goedkoop maar ja wat heb je te verliezen voor € 8,34 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tuneboy Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Geplaatst: 27 juli 2010 Origineel bericht van: satencom het is wel goedkoop maar ja wat heb je te verliezen voor € 8,34 12€ is het Heb er een besteld ga wel zien waar ik er mee kom en of het de moeite is. thx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen