Herman987 Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Geachten, Mijn vader heeft vaak een paar seconden geen beeld of geluid met zijn DSR2211. Ik heb het ook gemerkt tijdens het WK2010. Na die paar seconden (3 meestal) is alles weer goed. Wat zou het kunnen wezen?
gps Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Technisch probleem bij CanaldDigitaal. Duurt al 3 a 4 maanden.
satencom Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 daar is weinig aan te doen het gaat meestal om Nederland 123 ze weten bij cd dat het probleem bestaat het probleem zal vermoedelijk veroorzaakt worden door de glitches, waardoor het beeld bij een 2211 voor < ? sec. op zwart gaat. Dit is een landelijk probleem en niet ontvanger gerelateerd (al reageert niet elke ontvanger hetzelfde) dus het komt er op neer dat het een kortdurende elektronische of softwarematige storing is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 28 juli 2010 Geplaatst: 28 juli 2010 Als de beeld uitval niet langer gaat worden maar hetzelfde blijft, 3 seconden ongeveer, dan is het het probleem waar CanalDigitaal nog steeds geen oplossing voor heeft. Komt de beeld uitval op alle zenders voor en word de tijdspanne van 3 seconden beduidend langer dan is het een hardware probleem van de ontvanger. Maar welke van de twee problemen het ook is. De oplossing is in beide gevallen een andere decoder of in het eerste geval er mee leren leven. Vult u rustig aan !!!
Gast zjokse Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Ik snap er niets van dat het probleem na 4 maanden nog niet is opgelost.is er dan niemand die door geleert heeft bij canal digitaal?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen