robje Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Ik bedoelde meer de timeshift functie op een USB-stick en dan tegelijkertijd een opname op een HDD. Zou dat geen mogelijkheid zijn. Als dit niet kan valt deze box echt voor mij af. Ik wil wel de mogelijkheid hebben om een opnamen te laten lopen en de timeshift te gebruiken. Of een opname kijken en tegelijkertijd een opname afspelen etc. Dat is echt een functie die we veel gebruiken.
Gast wilco44 Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 ja dat kan wel ook met extdisk via usb.
robje Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Dus als ik jou goed begrijp kan ik dus wel timeshiften en opnemen tegelijk met behulp van een externe en interne schijf?
Beheerder Michel Geplaatst: 8 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 8 januari 2011 Als dat zo belangrijk voor je is ga je toch geen receiver kopen waarmee je dat met kunstgrepen (misschien een beetje) voor elkaar kunt krijgen? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
robje Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Nee niet met kunstgrepen.Zoals ik begreep was het mogelijk volgens het vorige bericht.
Beheerder Michel Geplaatst: 8 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 8 januari 2011 Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik een vliegtuig wil gaan kopen en dat vliegtuig met twee vleugels niet goed vliegt, ga ik er zelf geen derde vleugel op zetten hoor. Dan koop ik wel een vliegtuig dat gewoon meteen goed vliegt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
zorlith1 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Michel Als dat zo belangrijk voor je is ga je toch geen receiver kopen waarmee je dat met kunstgrepen (misschien een beetje) voor elkaar kunt krijgen? Mvg, Michel Volgens mij staat er: Citaat: ja dat kan wel ook met extdisk via usb. Wellicht moet je het zo lezen: Ja, dat kan wel. Ook met extdisk via usb. Zorlith
Gast wilco44 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Ja klopt ik was punt of komma vergeten,maar ik bedoel ipv een usbstick, plaats je op de usb een ext hd en dan werkt het ook.
zorlith1 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Nog even dit. Heb net een opname gestart en ben naar een andere zender gaan kijken. Daar heb ik de timeshift gebruikt. Ik ben daarna nog wat gaan zappen. Er wordt nog steeds opgenomen. Ik heb toen een eerder opgenomen uitzending afgespeeld en de opname blijft lopen. Ik hoop dat dit duidelijkheid geeft. Zorlith
robje Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Thnx, ik zal er nog eens goed over gaan denken wat ik moet doen.
robje Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Ik zou wel eens graag een AZbox in werking willen zien. Is er iemand in mijn omgeving of op het traject Leeuwarden - Steenwijk die zo'n ontvanger heeft en mij wil showen?
VluggeW Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Hallo, Zoek even bij de importeur op de site naar dealers. Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen