prutsie Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Ik ben op zoek naar files voor CI modules die op de Sidsa chipset gebaseerd zijn. Interesse gaat vooral uit naar Global cam, Escas cam, en Magic cam software. het gaat dus om een readout van de flasheprom, en niet om de firmware die je bijvoorbeeld voor de magic module overal op internet vind. wie o wie weet of er ergens een FTP site is waar deze software staat, of heeft iets op zijn of haar Hdd staan. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Hi, Voor complete firm van de global ci hou ik me ook voor aanbevolen. De andere muk heb ik al. Bye HobbyMan
prutsie Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Geplaatst: 27 juli 2002 Hobbyman, zou je dan zo vriendelijk willen zijn die andere "muk" naar mij te sturen. kan ik misschien ook wat verder experimenteren. mailbox = hobbybobje@hotmail.com thnks Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen