Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
De meest interessante logs krijg je als je met telnet naar je box gaat en CCcam kilt met "killall -9 CCcam" en vervolgens opstart met "CCcam -dc" (in somige images komt daar nog wat achter met het versienummer van CCcam ipv alleen CCcam). Wil je naar een file loggen kan kun je bijvoorbeeld "CCcam -dc >/hdd/CCcam.log" typen. Je ziet dan de CWs ook voorbijkomen. en aan die CWs valt iets op als je zwart beeld hebt tov een andere zender waar je gewoon beeld hebt...

En wil je ook vertellen wat voor verschillen jij dan ziet?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Heren,het draadje gaat over het wèl werken van deze kanalen.
Als 't niet werkt is daar het welbekende andere draadje voor...

Je bedoelt degene die jij hebt afgesloten?

RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

NL1PDV melde dat het bij hem weer werkte....en vroeg bevesting....dus heb ik een negatieve bevestiging gegeven.

of heb ik de vraag van hem verkeerd begrepen?

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:
Citaat:
Heren,het draadje gaat over het wèl werken van deze kanalen.
Als 't niet werkt is daar het welbekende andere draadje voor...

Dat draadje daar, klopt helemaal.

Citaat:

Je bedoelt degene die jij hebt afgesloten?

Dat draadje is inderdaad gesloten ivm off-topic speculaties en niet meer over dat men het niet kon zien.

Citaat:
NL1PDV melde dat het bij hem weer werkte....en vroeg bevesting....dus heb ik een negatieve bevestiging gegeven.
of heb ik de vraag van hem verkeerd begrepen?

Je hebt de vraag goed begrepen en je hebt de TS antwoord gegeven dat jij hem nog niet kon ontvangen.

Ikzelf vroeg een log van een werkende situatie om een vergelijk te kunnen maken.

Rest dus nog steeds de vraag van de TS. Als we dan ook nog eens duidelijk aangeven wat men exact heeft aan configuratie, dan is de kans aanzienlijk dat er straks meerdere weer beeld hebben.

Kimble
Geplaatst:

Als we hier "negatieve bevestigingen" gaan plaatsen

dan heeft dit draadje geen toegevoegde waarde meer tov de anderen.

(die nu op slot zitten)

Kan me niet voorstellen dat de TS dit voor ogen heeft.

Het lijkt mij daarom logisch/gewenst dat hier uitsluitend berichten komen

van personen bij wie het (nu) wel goed gaat.

Geplaatst:

[off topic]

ok dan zal ik het hier niet meer melden..... wink

of ben ik nu te laat :D

[on topic]

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:
(die nu op slot zitten)

Hallo,

Als je alleen krijgt te horen dat het wel werkt dan krijg je natuurlijk wel een vertekent beeld en dat lijkt mij niet de bedoeling. Dus ik wil geen mod lastig vallen maar ik vind dit wel een hele rare manier van modden. Dus het lijkt mij meer dan normaal om ook te melden als het niet werkt. Ik ben blij voor de topic starter dat het werkt hoor daar niet van.

Nu ff ontopic:

Hier op Philips 7073 geen beeld.

Greetz
Geplaatst:

Als je op de site van CD kijkt, zie je dat het probleem nog steeds niet is opgelost, er staat nog steeds " in onderzoek ".

Het verhaal blijft daarom hetzelfde als wat allemaal in de topics die gesloten zijn is gemeld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: VluggeW
(die nu op slot zitten)

Hallo,

Als je alleen krijgt te horen dat het wel werkt dan krijg je natuurlijk wel een vertekent beeld en dat lijkt mij niet de bedoeling. Dus ik wil geen mod lastig vallen maar ik vind dit wel een hele rare manier van modden. Dus het lijkt mij meer dan normaal om ook te melden als het niet werkt. Ik ben blij voor de topic starter dat het werkt hoor daar niet van.

Nu ff ontopic:

Hier op Philips 7073 geen beeld.

Greetz

Ik ben van mening dat wij als moderators duidelijk zijn over dit topic.
De topicstarter van dit draadje heeft gemeld dat VH1 het weer doet.

Het gesloten draadje is onoverzichtelijk en nu sinds de laatste reactie komen er weer off topic reacties. Dit is niet de bedoeling en laten we gewoon dit draadje schoon houden.

Zou vanaf nu gaarne alleen meldingen willen zien van leden waar VH1 werkt, inclusief configuratie. Werkt een lid met een Cccam dan natuurlijk ook de versie e.d. Zo kunnen overzichtelijk zien op welke beperkte groep tuners het werkt. Als ik voor iedere tuner die ik hier heb staan een posting moet doen dat het niet werkt kan ik beginnen met een Amstrad uit 1990.

De bedoeling is nu om in kaart te krijgen bij wie die het ook doet. Vandaar dat ik gereageerd heb met het verzoek om ook de configuratie te melden. Liefst natuurlijk met een log indien mogelijk.

Kan je echt niet wachten >> klik << wink
Geplaatst:

Ja maar ook dat heeft weinig zin aangezien meerdere aangegeven hebben dat het de enige keer wel werkt en een uur later niet meer.

Geplaatst:

Heeft wel zin omdat dan het grijze gebied (noem het maar de "haperende" tuners) ook bekend is.

Een ontvanger kan wel werken (S3 Proof)

Een ontvanger kan soms werken (S3 Proof maar Storingsgevoelig)

Een ontvanger kan niet werken (Niet S3 Proof)

Die middelste groep kan bijvoorbeeld Cccam ontwikkelaars helpen bij het (her)schrijven van hun software. Helemaal als ze kant en klare logs krijgen voorgeschoteld.

Van de storing zijn we allemaal inmiddels wel op de hoogte en dat is afwachten tot er een (pers)bericht verschijnt dat deze is verholpen.

Geplaatst:

Overigens krijgen de kaarten nog steeds een bombardement van emm's te verwerken.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:
Origineel bericht van: drz
Overigens krijgen de kaarten nog steeds een bombardement van emm's te verwerken.

Bekend, maar gaarne on-topic
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.