digitaal kijker Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 heb net iets vreemd ondekt,weet niet of dit ermee te maken heeft,maar zal het hier eens melden. heb 2 dreamboxen staan die in contact staan met een CCcam pc waar mijn kaarten inzitten, nu heb ik gisteren m'n 2de dreambox ook eens ingesteld dat die update's mag doorsturen naar de kaart in de pc,en opeens blokeert de kaart zo af en toe, zet ik die uit en laat ik enkel 1 dreambox update's doorsturen dan werkt het probleemloos. weet niet of nog mensen dit al ervaren hebben. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Greatone Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: basvelt vreemd ik heb een nieuwe 2e kaart gekocht en geactiveerd en alle music zenders doen gewoon Ik heb van CD ook een nieuwe kaart gekregen nadat ik had geklaagd dat de MTV/VH1 zenders het niet deden. Na ontvangst van de nieuwe kaart heb ik ruim een week beeld gehad, en sinds enkele dagen weer op zwart. In jou geval kan het dus zijn dat je nu inderdaad beeld hebt, maar verloop van tijd bestaat de kans dat deze zenders dus eventueel op zwart gaan. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast Kimble Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Greatone Origineel bericht van: basvelt vreemd ik heb een nieuwe 2e kaart gekocht en geactiveerd en alle music zenders doen gewoon Ik heb van CD ook een nieuwe kaart gekregen nadat ik had geklaagd dat de MTV/VH1 zenders het niet deden. Na ontvangst van de nieuwe kaart heb ik ruim een week beeld gehad, en sinds enkele dagen weer op zwart. In jou geval kan het dus zijn dat je nu inderdaad beeld hebt, maar verloop van tijd bestaat de kans dat deze zenders dus eventueel op zwart gaan. Update gemist ? We zitten op 2 augustus, kan het verklaren. Zie in je handtekening niet of je thuis intern shared met andere tuners en op welke methode dan eventueel. Toevallig een log.?
Daan Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Greatone Origineel bericht van: basvelt vreemd ik heb een nieuwe 2e kaart gekocht en geactiveerd en alle music zenders doen gewoon Ik heb van CD ook een nieuwe kaart gekregen nadat ik had geklaagd dat de MTV/VH1 zenders het niet deden. Na ontvangst van de nieuwe kaart heb ik ruim een week beeld gehad, en sinds enkele dagen weer op zwart. In jou geval kan het dus zijn dat je nu inderdaad beeld hebt, maar verloop van tijd bestaat de kans dat deze zenders dus eventueel op zwart gaan. Ik heb ook nog steeds de zelfde kaart voor de grote storing die heeft ook een poos stil gestaan maar na de tip van een forumlid draait de kaart hier al bijna 3 weken alle mtv en vh1 kanalen kijk niet veel, me kids kijken wel vaak maar nog steeds beeld en geen uitval meer gehad. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Gast Kimble Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Citaat: Ik heb ook nog steeds de zelfde kaart voor de grote storing die heeft ook een poos stil gestaan maar na de tip van een forumlid draait de kaart hier al bijna 3 weken alle mtv en vh1 kanalen kijk niet veel, me kids kijken wel vaak maar nog steeds beeld en geen uitval meer gehad. Als je die "gouden" tip zou willen delen graag. Kimble
Daan Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Kimble Citaat: Ik heb ook nog steeds de zelfde kaart voor de grote storing die heeft ook een poos stil gestaan maar na de tip van een forumlid draait de kaart hier al bijna 3 weken alle mtv en vh1 kanalen kijk niet veel, me kids kijken wel vaak maar nog steeds beeld en geen uitval meer gehad. Als je die "gouden" tip zou willen delen graag. Kimble Zeker als je een dm heb dan je netwerk kabel eruit dan op mtv zetten even wachten tot je weer beeld heb 5 minuten zonder kabel laten draaien daarna je kabel erin,en een uurtje op mtv laten staan,deze optie werkte bij mij geen uitval meer. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Greatone Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 De update heb ik niet gemist aangezien de datum op september staat en de tuner altijd op SBS staat als ik op bed ga. De netwerk kabel optie heb ik ook al geprobeerd zonder succes. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Dreamer AB Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Origineel bericht van: Greatone De update heb ik niet gemist aangezien de datum op september staat en de tuner altijd op SBS staat als ik op bed ga. De netwerk kabel optie heb ik ook al geprobeerd zonder succes. Idemdito DM 500+ DM 800 HD PVR DM 7000-S (voorheen) Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB
Daan Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Origineel bericht van: Dreamer AB Origineel bericht van: Greatone De update heb ik niet gemist aangezien de datum op september staat en de tuner altijd op SBS staat als ik op bed ga. De netwerk kabel optie heb ik ook al geprobeerd zonder succes. Idemdito Vreemd dat het bij een ander wel werkt.. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Littlesat Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Als de netwerk kabel truuk niet werkt (je moet dan wel niet tussendoor zappen of een opname maken op een andere zender, maar geduldig wachten!!! na 6 tot 8 ECM cycli moet je beeld hebben) geeft je kaart dan wel CWs af, die dan onjuist zijn. Dit zou je eventueel kunnen loggen/meekijken door CCcam via telnet op te starten (eerst de oude killen) met de opties -dc. Krijg je hiermee geen beeld dan lijkt het me verstandig CDS te bellen voor een nieuwe kaart. Ik ben bang dat er waarschijnlijk twee verschillende problemen zijn die hier door elkaar gehaald worden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Daan Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Als de netwerk kabel truuk niet werkt (je moet dan wel niet tussendoor zappen of een opname maken op een andere zender, maar geduldig wachten!!! na 6 tot 8 ECM cycli moet je beeld hebben) geeft je kaart dan wel CWs af, die dan onjuist zijn. Dit zou je eventueel kunnen loggen/meekijken door CCcam via telnet op te starten (eerst de oude killen) met de opties -dc. Krijg je hiermee geen beeld dan lijkt het me verstandig CDS te bellen voor een nieuwe kaart. Ik ben bang dat er waarschijnlijk twee verschillende problemen zijn die hier door elkaar gehaald worden. [/quote Hoe bedoel je 2 verschillende problemen, ik heb de netwerk truuk gedaan zoals je eerder zei dat werkte hier tot nu nog steeds ruim 3 weken. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Littlesat Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Bij andere lukt het niet. Dus er speelt nog iets anders lijkt me... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
DeBeek Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Origineel bericht van: Littlesat Bij andere lukt het niet. Dus er speelt nog iets anders lijkt me... Ja, het probleem dat de storing nog steeds NIET door CD / MTV is opgelost..
Greatone Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Origineel bericht van: Littlesat Krijg je hiermee geen beeld dan lijkt het me verstandig CDS te bellen voor een nieuwe kaart. Ik heb dus al een nieuwe kaart gekregen van CDS, en na een week dus wéér beeld weg op deze zenders. Jou netwerk kabel truuk heb ik exact op de door jou opgegeven manier uitgevoerd, maar zonder succes. Het is een bekend probleem bij CDS, dus ik ga niet nogmaals een kaart aanvragen maar wacht geduldig af. Ik ben benieuwd of we ook gecompenseerd worden, aangezien wij wel betalen voor deze zenders * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Dreamer AB Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Origineel bericht van: Greatone Ik ben benieuwd of we ook gecompenseerd worden, aangezien wij wel betalen voor deze zenders Ik ook, maar een maand terug heb ik dit al eens gevraagd en kreeg ik dit antwoord van CD; Citaat: Helaas kunnen wij niet op uw verzoek ingaan om u een financiele compensatie hiervoor te bieden. DM 500+ DM 800 HD PVR DM 7000-S (voorheen) Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB
Aanbevolen berichten