partyfart Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Heb een Philips HD 8121 PVR TWIN aangeschaft, maar las net een berichtje dat deze niet gaat werken met mijn Multiyenne (4in1). Klopt dat? Kan ik ermee geen hotbird ontvangen? Of is dat met de laatste firmware al wel mogelijk?
matthew_be_wvl Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Dat lukt wel hoor, alleen: is je multytenne ook een twin-versie? Anders kan je niet opnemen... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Paullo Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Je kan wel opnemen, alléén niet naar zenders op een andere transponder dan diegene waarnaar je kijkt, dacht ik. Ideaal is natuurlijk dan de Multytenne-twin, dan heb je geen beperkingen. Greets
partyfart Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Geplaatst: 29 juli 2010 Heb een Twin. Dus kan Astra 1, 2, 3 én Hotbird ontvangen? Kon dat vroeger niet?
matthew_be_wvl Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Dat kon vroeger inderdaad niet, maar nu wel al een tijdje. Gewoon de juiste combinatie in het menu invoeren en je bent klaar. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
partyfart Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Geplaatst: 29 juli 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Dat kon vroeger inderdaad niet, maar nu wel al een tijdje. Gewoon de juiste combinatie in het menu invoeren en je bent klaar. Ah, duidelijk. Thx! Wederom wat hartkloppingen voor niets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen