Gast Bats Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Om schade bij verder draaien te voorkomen wil ik de lijst van satellieten wel flink inkorten/aanpassen. Satje heeft er ook 15.8E in staan en wil ik wel veranderen naar 16 graden. Hoe gaat dit en hoe bespaar ik eigenlijk het meeste geheugen in de flash met zenderlijsten?
lucdec2 Geplaatst: 29 juli 2010 Geplaatst: 29 juli 2010 Origineel bericht van: Bats Om schade bij verder draaien te voorkomen wil ik de lijst van satellieten wel flink inkorten/aanpassen. limieten instellen Satje heeft er ook 15.8E in staan en wil ik wel veranderen naar 16 graden. niet doen, 15,8 is OK Hoe gaat dit en hoe bespaar ik eigenlijk het meeste geheugen in de flash met zenderlijsten? Het meeste geheugen spaar je door zeker geen lijsten via internet in te laden Zelf de satellieten die je wil selecteren en scannen. Dan met een editor zelf je selectie maken. Kan veel geheugen en fouten schelen
Gast Bats Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Dank lucdecs, het ging dus weer goed mis gisteravond. De Dm7000 met 94% bezet geheugen, Gemini4.7, cccam en laatste Satje zenders met wat zappen en herstart, kwam ineens weer met installatieschermpje PAL instellen en de schotel draaide naar hoogste satelliet 41.5, terwijl 30W de uiterste stand is. De zenders buiten mijn limieten wis ik al uit voorzorg. De laatste open-pli maar weer proberen met satje en maat 80% geheugengebruik. En ook 15.8E staat er in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen