duske Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Hallo, Ik had problemen me de virsscanner GDATE Ik heb n AVG erop staan maar daar zit geen anti malware programma bij kan deze niet gratis vinden Wat kan ik er het best bij zetten?? Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
vGnp Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Ik gebruik al een tijdje Microsoft Security Essentials (gratis) en ben daar wel over te spreken vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
winwiz Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Malwarebytes... topper. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
duske Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Geplaatst: 30 juli 2010 hallo bedankt Maar in jo aangegeven security zit volgens mij geen malware in.Althans da geeft hijj bij mij aan duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
maestro Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Installeer eerst Windos Defender, daarna security essentials..( andersom gaat niet ). Dan heb je ook anti-malware draaien. En inderdaad is malwarebytes ook erg goed.. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
duske Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Geplaatst: 30 juli 2010 hallo Da had ik erop staan Maar ik heb ook IOLO SYSTEM MECHANIC en die geeft aan dat er geen anti malware inzit Hoe zit het nu?? duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Tonskidutch Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 als er teveel op staat duske, dan kan de een de ander in de weg zitten en ook de prestaties gaan omlaag. als je alles gratis wilt dan is dit misschien een tip: mozilla firefox + noscript addon windows security essentials windows eigen firewall aanpassen windows heeft ook een eigen anti malware programma dat automatisch wordt geupdate en gebruikt kan worden het is wel aan te raden dat je goed kijkt naar het verwijderen van oude/andere anti-kugh software... via de registry of een goed deinstall programma. het is bekend dat enkele suites met zogenaamde "legacy drivers" werken en dan is verwijderen niet 100% mogelijk hetgeen je systeem een klein beetje vervuild achter laat. ook geen ramp als je maar weet dat ze niet op de achtergrond opstarten (logboeken en services bekijken) ciao Second Life Mungo Parker
boaz Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Origineel bericht van: maestro Installeer eerst Windos Defender, daarna security essentials..( andersom gaat niet ). Dan heb je ook anti-malware draaien. Maestro Recent toevallig Defender willen installeren na SE, kreeg toen de melding dat SE al de functies van Defender bevatte, logisch dan dat omgekeerd de installatie wel lukt. Even gekeken hoe het precies zat: Wat is het verschil tussen Microsoft Security Essentials en Windows Defender? Microsoft Security Essentials is software voor de bestrijding van schadelijke software. Microsoft Security Essentials is ontworpen om allerlei soorten schadelijke software (waaronder virussen, spyware en andere mogelijk ongewenste software) te detecteren en de computer tegen zulke software te beschermen. Windows Defender wordt automatisch geïnstalleerd met het Windows-besturingssysteem. Deze software detecteert en stopt spyware. Ga voor meer informatie over Windows Defender naar de website van Windows Defender . Bovenstaande geldt voor versies vanaf XP, op XP kun je nog wel beide installeren. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
duske Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik heb er nu AVg security essentials o staan kan dat eigenlijjk wel Vecht dat niet met elkaar of is dat onverstandig??> duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
lock Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: duske Ik heb er nu AVg security essentials o staan kan dat eigenlijjk wel Vecht dat niet met elkaar of is dat onverstandig??> duske Ik heb hier ook op m'n W7 laptoppie AVG draaien i.c.m. Defender en SE; no problem, die bijten elkaar niet (tenminste niet bij mij) "That's another fine mess you've got me into"
duske Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 oke bedankt duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
maestro Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: boaz Bovenstaande geldt voor versies vanaf XP, op XP kun je nog wel beide installeren. Maar dan wel eerst Defender installeren. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
satvet Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: maestro Origineel bericht van: boaz Bovenstaande geldt voor versies vanaf XP, op XP kun je nog wel beide installeren. Maar dan wel eerst Defender installeren. groetjes, Maestro Toevallig gisteren nog gedaan op een XP machine, geen probleem. Even later ontdekte ik via de powertools voor Win7 dat hierin een optie zat om: jawel, Defender uit te schakelen. Die zit er dus gewoon standaard in en is standaard ook actief bij Win7. (De Vista niet aangehad, zal tzt daar ook eens in kijken.)
maestro Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Moet je voor de gein is proberen Windows Defender te installeren op een Win7 machine.. Geeft het systeem aan dat VISTA al voorzien is van Defender. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Psychosammie Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Klopt toch ook? Windows-7 is gewoon Vista! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen