rolandroland Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Ik wil graag basis pakket nemen maar wil later wel weer terug kunnen vallen op het Set Top Box pakket, dat eigenlijk niet meer verkrijgbaar is voor nieuwe abonnees. Ik heb deze vraag voorgelegd aan Canal Digitaal: Dit is hun antwoord: In uw e-mail vraagt u of u een jaar lang het Basis-pakket kunt nemen om vervolgens terug te gaan naar het Set Top Box-pakket. Op dit moment is het nog wel mogelijk om terug te gaan naar het Set Top Box-pakket. Of dat in de toekomst gaat veranderen is niet bekend. Wel kunt u het Basis-pakket nemen en na een maand opzeggen. Het is dan zeker dat u terug kunt naar het Set Top Box-pakket. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben genformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service Ik dacht zet het ook even in het forum neer, misschien dat er meer mensen zijn dit dit willen? O ja, als ik nu overstap naar basis pakket dan ben ik denk ik de circa 70 euro kwijt die ik al reeds betaald heb aan het STB pakket?
Littlesat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Ik zou het even navragen, maar ik dacht dat het reeds betaalde SetTop pakket verrekend werd. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rolandroland Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2010 Klopt, ik heb mailtje terug gehad het wordt verrekend. Alleen kan Canal Digitaal niet garantie geven dat je dan weer terug kan naar het STB-pakket omdat deze niet meer geleverd wordt. Ze kunnen het wel garanderen als je binnen maand direct opgaat zeggen.
Gerard 76 Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Volgens mij kan het STB pakket niet meer als enige pakket worden afgesloten. Uitsluitend als 2e pakket op een 2e kaart.
rolandroland Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2010 Dat klopt alleen ben ik nog een "oude" abonnee en dan mag ik nog terug. Als ik kies voor het basis pakket dan moet ik wel aangeven bij Canal Digitaal voor de zekerheid dat ik het geld dat ik voor een jaar voor uit betaald heb weer verrekend wordt anders wist de service desk medewerker (via de mail) niet dat het automatisch goed komt.
Dagoe Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Volgens mij kan het STB pakket niet meer als enige pakket worden afgesloten. Uitsluitend als 2e pakket op een 2e kaart. Er is wel degelijk een uitzondering. Ik heb nu een seca2 kaart zonder abonnement. Als ik mijn kaart wil omwisselen voor een seca3 kaart, kan ik instappen op het STB pakket met een éénmalige extra bijdrage van € 15,00. Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200HzMesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand) Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas Schotel: 65 cm met dual LNB
wernert Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Citaat: Er is wel degelijk een uitzondering. Ik heb nu een seca2 kaart zonder abonnement. Als ik mijn kaart wil omwisselen voor een seca3 kaart, kan ik instappen op het STB pakket met een éénmalige extra bijdrage van € 15,00. Wow, dat klinkt interessant! *) Dus ik als FTV-kijker met nog een zwarte seca2kaart, zou dat ook kunnen doen? Of denk je dat een mazzeltje hebt gehad? *) nou ja,interessant is overdreven. Ik zoek een goedkope mogelijkheid om toch de commercielen te ontvangen. Liever 70 euro/jaar (STB) dan 120 euro/jaar (basis). ___________________________ T90 2 x Slingbox solo
youriy Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 http://www.canaldigitaal.nl/hdkaartwissel/ hier je smartkaartnr invullen, dan kun je zien wat cd voor je in de aanbieding heeft betreffende kaartruil. groet, clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Miauw Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Mijn gevoel zegt dat die 70 euro met elk jaar 10 euro hoger vanzelf bij het basispakket uit komt van 120 euro, dat verdwijnt het STB-pakket vanzelf. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen