Gast bosuil53 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik ben nieuw op dit forum. Is er ergens een uitleg over pidscan etc. Ik heb mijn strong 8000 geupdate met firmware 20 versie 9 met kanalen (Emper0r, Imagica en H2Deetoo!) De kanalen zijn niet goed geinstalleerd. krijg ook niet overal beeld. Ik dacht dus even nieuwe kanalen te installeren maar daarbij heb ik een toegangscode nodig en die heb ik niet. Nu zie ik iets over pidscan etc.???
satencom Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 ik denk dat je dit software er even moet op zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
interpol Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1635233/1/8000_Complete_firmware_TVV_Mer Deze installeren. Openbox sg9 HD PVR
satencom Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Origineel bericht van: bosuil53 Helaas, nu doet niets het meer. je hebt pm Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satwave Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 PM=Prive Mededeling. Effe inloggen en kijken bij Mijn Instellingen / Berichten. Mvg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen