peterksr Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 hallo, ik heb een dm800 maar deze start niet meer op want ik zie niets meer in de display. als ik achter op de box kijk zie ik wel een groen en een oranje ledje branden. de display voor op geeft niks aan blijft dus zwart. ik weet van mijn dm7000 dat je die op een bepaalde manier geforceerd kon op starten kan dit met deze box ook ? ik heb er al een tijdje de stoorm afgezet maar dat helpt dus niet. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Da's altijd lastig, vooral als je niets ziet... Wordt een beetje een stappenplan: - Is het een originele of een clone? - Is het een clone en heb je gepoogd daar andere firmware in te flashen? - Is er tijdens gebruik iets geprobeerd wat hij niet lust? Je kunt de box herstarten door hem op te starten terwijl je de powerknop ingedrukt houd. Ook al blijft het display leeg, dan nog zie je de power LED op een gegeven moment knipperen. Je kunt dan via de ingebouwde Webinterface proberen de originele firmware in te laden.. Hoe dat moet kun je op de website van Dream prima vinden. Als de Webinterface methode ook niet wil is er nog de seriele methode via DreamUp die ook bij Dream te downloaden is... Werkt beide niet, dan mag je terug naar de leverancier..
peterksr Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Geplaatst: 31 juli 2010 oke, het is eeen clone waar dus niets aan is verandert ben zelf al aan het klooien geweest. het gekke is dat de twee ledjes achter wel branden. ik heb geprobeert contact te krijgen via total commander en dreamset maar niet gelukt. ik heb het idee dat het in de voeding zit maar een beetje gek dat wel de twee ledjes branden. het opstarten met ingedrukte knop aan de voorkant werkt ook niet geen rood knipperend rood lichtje aan de voorkant. ga nog eens seriele methode proberen en anders maar retour leverancier 1 maal VU+ DUO +
Davev Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 probeer het volgende eens: de voedingskabel heel snel in en uit de dreambox halen/steken (dus niet de stekker aan het stopcontact maar het kabeltje dat in de dreambox zit). Eventueel verschillende keren proberen en het is echte een fractie van een seconde dat de kabel er uit moet zijn. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Beheerder Michel Geplaatst: 1 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 1 augustus 2010 Clone = illegaal = ongewenst Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten