Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Hallo ik heb een Nokia 9500 dvb2000 beta 7 irdeto en een mastera 3 met twee kaartjes (Atmel AT90S8515-A/24LC64 en een Atmel ATS9085-15-A/24LC128). Nu is mijn vraag kan ik met deze twee kaartjes iets op mijn nokia ( bv. Canal+, satkoos files) zoja hoe programmeer je dan zo'n kaartje met bv ***geen-reclame*** of chipcat en welke keys of files moet ik dan downloaden van satkoos. P.s. is er hier geen stap voor stap handleiding voor 8 heb algekeken bij duwgati maar niks gevonden. Bijvoorbaat dank Mindcrash
DirkHezius Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Heb je al bij de Nokia ontvangers gekeken ?? Gebruik anders de zoekfunctie eens ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 ja maar ik vind niks, ik heb een eenmalige uitleg nodig hoe ik en welke files ik moet programmeren voor bv canal+ te kijken
Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 of premiere. P.s. werken deze twee hierboven genoemde kaartjes wel met irdeto
DirkHezius Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Tja... het lijkt mij dat je dan niet goed kijkt ,want ik heb net even bij de Nokia ontvangers gekeken en daar staat een bericht over de ombouw van een Nokia 9500 om deze geschikt te maken voor ontvangst van Seca, irdeto,viacces en Nagra Hier Dus Verdere info zou je toch ook moeten kunnen vinden. Plaats anders een bericht in het Nokia forum !!! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 ik hoef mijn tuner niet omtebouwen, maar ik wil alleen weten kan ik met deze twee kaartjes iets met irdeto kan doen of moet ik andere kaartjes kopen om canal + bv te kijken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen