Gast Kimble Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Kom op jongens, we hebben het hier nu over Providers (dienstverleners). Die V is gewoon Vodafone. Zolang je niet gaat posten dat Provider W met een aanbieding komt met Mobieltje X voor het bedrag Y of de site Z voor bedrag 123 dan zie ik echt geen reclame. We hebben het nu over de snelheid (al dan niet geknepen) en dekking van een Provider. Hebben we nog niet eens over het datalimiet, want Vodafone kent een FUP en ik heb met 6,5 GB nog geen bericht gehad dat ik te veel zit te internetten. Aan T-Mobile begin ik gewoon niet, omdat hier in het gebied de dekking gewoon waardeloos is.
Big fellow Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Origineel bericht van: Gerritdeheld Stap over op Vodafone, snelste mobiel netwerk en word niet geknepen Je zou maar net zijn overgestapt:http://www.nu.nl/internet/2311950/aanpassing-internetbundels-wegens-groeiend-dataverkeer.html “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
winwiz Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Gerritdeheld Stap over op Vodafone, snelste mobiel netwerk en word niet geknepen Je zou maar net zijn overgestapt:http://www.nu.nl/internet/2311950/aanpassing-internetbundels-wegens-groeiend-dataverkeer.html Dan is er niets aan de hand, alleen voor nieuwe abo's.... Wat denk je dat de concurentie gaat doen? Die zijn/gaan dezelfde weg op hoor. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Kimble Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Net een 2 maanden terug mijn abonnement laten verlengen bij Voda. Nu is echter KPN iets sneller geworden en heeft eenzelfde snelheid als Voda. Mooie van Vodafone is wel hun software. Als je bv deze site opent met een groot plaatje erin dan zal de software hem slim rasteren (plaatje ziet er dan uit als een zeer lage resolutie afbeelding) wat enorm veel data verkeer scheelt. Met combinatie-toets met de "R" dan refreshed ie de pagina op hoge resolutie. Voor de Samsung Galaxy weet ik niet of Vodafone dit zou kunnen bieden. Voor Apple en Microsoft gebaseerde platforms wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen