Ga naar inhoud

[RE-9000HD] Kaartupdate met rebox 9000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Ben tvvlaanderen abonnee. Mijn kaart zit dus op de goede manier in de interne lezer ( de bovenste) en ik ontvang trouw alle posten van tvvlaanderen. Bij raadpleging van mijn kaart (cas) merk ik dat er een SECA kaart is aangeduid en dat de einddata daarvan zijn- Mangment 06.09.2010 ; tvvlaanderen 11.09.2010.

Dus ik heb nog even kijkplezier tegoed, al betal ik per jaar tot april 2011.

Ik vermoed dat ik geen update van de kaart krijg, de zogenaamde maandelijkse inpuls die de data aanpast.

Op mijn tweede ontvanger (een emubox) is dat gebeurt, ik denk vandaag 1.8 vermits de data daar gewijzigd zijn van 21.09.2010 naar 30.09.2010.

Mijn maxdigitaal die ik toen in gebruik had, nam ook de impuls niet, dus moest ik telkens weer de kaart overplaatsen van het ene toestel naar het andere....

Hebben jullie ook deze ervaring of is er een andere oplossing. Ook indien het bij jullie perfect werkt laat iets weten, misschien kunnen jullie me toch helpen.

Erudiet

Geplaatst:

Heb hem direkt verwisseld. Jammer dat zo iets niet in de gebruiksaanwijzing staat.

Maar bedankt David.

Erudiet

Geplaatst:

Er zit nog een bug in de bovenste kaartlezer, op zich werkt deze goed.. je zal geen problemen in gebruik hebben, alleen het kaartupdate mechanisme werkt niet smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:

welke firmware hebben jullie momenteel? Ik heb nog niet geupdated, de versie 1.08.01 zat erop en ik weet dat 1.08.26 beschikbaar is.

Heb geen problemen, alleen bij het rap zappen, te snel nummers indrukken of te snel op de ch.up of ch.down geeft soms een vastlopertje. Is die bug weg in de versie 26?

Dank aan allebei voor ......vlugge reaktie.

Erudiet

Geplaatst:
Origineel bericht van: erudiet
welke firmware hebben jullie momenteel? Ik heb nog niet geupdated, de versie 1.08.01 zat erop en ik weet dat 1.08.26 beschikbaar is.
Heb geen problemen, alleen bij het rap zappen, te snel nummers indrukken of te snel op de ch.up of ch.down geeft soms een vastlopertje. Is die bug weg in de versie 26?
Dank aan allebei voor ......vlugge reaktie.
Erudiet

Nee, de bug is nog niet weg met de .26 firmware. Probleem is wel bekend bij de leverancier, het is alleen nu nog even wachten op een oplossing...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen