Gast arie144 Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Beste mensen, Ik heb het volgende probleem! Eindelijk was mijn DB800 binnen gekomen 1 week voor het WK. Meteen geflash met PLI Jade, tijdens WK perfect gedraait geen vastlopers een dergelijke. Films en wedstrijden opgenomen met meer dan 3 uur opgenomen, cs intern werkt perfect geen problemen tot zo ver. Volgende dag aardlek was eruit geslagen geen stroom, DB aangezet start niet op ook niet meer met de webinterface. Serieel geflash met pli start niet op zelfde probleem. Dan maar de orginel DB software alles werkt weer. Open Pli erop gezet blijft maar rebooten, IHAD erop dan maar ben ik geen voorstander van maar goed moest toch wat ook geen succes blijft weer rebooten. Dan maar weer serieel PLI erop gezet, het werkt weer. Alles werkt weer naar behoren spanning er weer afgehaald weer het zelfde probleem DB start niet meer door. Meteen maar weer serieel PLI erop gezet het werkt weer. Durf de stekker er niet meer uit te halen. Orginele DB800HD PVR Draaibaar met STAB100 Instelling zonder usuals, dus zelf de sat zoeken omdat mijn schotel niet helemaal goed staat na de laatste storm. Je bent wel een poosje aan het zoeken en je krijgt regelmatig log fouten maar als je geduld blijft houden dan komt het uiteindelijk wel een keer goed. Kost een paar dagen maar dan heb je ook wat. Wie herkent dit probleem? Een zeer gefrusteerde DB bezitter.
ceesmf Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Bekend "voutje" van de dm800 box heel kort, zo kort mogelijk, aan en uitzetten dmv de voedingsplug, je leert er mee leven
Pietjebel10 Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 of min 30 seconden wachten met opnieuw opstarten, dus spanning eraf tellen tot 30-40 nu spanning erop en loopt. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Cobus R Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 10 sec is lang genoeg hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
4nuts Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Bij mij moet ik soms ook de HDMI even losnemen of de TV uitzetten bij opstarten DM800. Maar even langer uit ( 10 sec ) wil soms ook helpen. Dreambox 800,7000,500 , Triax 88 cm , 4 duo Smart Titanium LNB
Gast H&3 Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 bekend probleem inderdaad. Ik los het op door het even van de stroom af te halen, aan/uitknop voorop indrukken en dan de stroom er weer op, zodat het rebooten wordt gepauzeerd. Even wachten tot IP adres zichtbaar is in het scherm, en dan weer op de aan/uitknop drukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen