beukjes Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Hoi allemaal, sinds gisteren in het bezit van een DB8000. Na me de laatste paar weken ingelezen te hebben op jullie uitstekende en duidelijke forum zit ik toch nog met een vraag. Heb de Db zover lopend, na geflasht te hebben en ook het hfdst cccam is reeds succesvol tot een goed einde gebracht. Op dit moment kijk ik echter nog via mijn oude schotel ( triax ). Heb reeds een T90 aangeschaft en deze staat al fier overeind, maar ik moet de lnb's er nog inhangen en dan begint het afstellen. Ik heb al een afspraak met mijn satboer, maar die gaat eerst 2 weken op vakantie. Vraag: Als ik nou de plugin sateliteequipmentcontrol instaleer, kan ik daar dan ook mijn T90 mee finetunen ???? Iemand die hier ervaring mee heeft??? Met vriendelijke groet, Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Happy2000 Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Met de plugin satfinder kun je wel finetunen. Als je een laptop hebt kun je op je laptop dreamboxe2satfinder installeren en je laptop naast de schotel zetten. Bij deze LINK kun je gegeven invoeren wat je wilt ontvangen en dan krijg je te zien hoe de schotel afgesteld moet staan incl. lnb's. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
beukjes Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 bedankt voor de tip, Happy. Ga het komende week als het een keer droog is 's avonds proberen. Laat wel weten of het gelukt is. Mvg Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen