Ga naar inhoud


[RE-8000HD] het voor en achteruitspoelen en skippen van opname's is een drama


Gast gnuk

Aanbevolen berichten

Ben ik de enige die hier problemen mee heeft of zijn er ook andere die deze problemen constateren.Het voor of achteruit spoelen van een opname gaat heel slecht.Heel veel haperingen en ook staat het beeld veel stil.Op 1 keer snelheid vooruit gaat het nog wel maar op 2,3 of 4 keer versneld blijft het beeld vaak stilstaan.Of je de externe HD nu via Sata aansluit of via USB maakt totaal niets uit.Het best gaat het nog met een USB stick,Ook het skippen gaat nog steeds slecht.Vandaag een film gekeken en tot 47 minuten prima daarna was er reclame en probeerde toen door te skippen, maar telkens ging de opname terug naar 47 min en als je dan ook niet snel kan vooruitspoelen wordt het wel heel frusterend,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Caesarion
Origineel bericht van: CronoS
Dit wordt inderdaad in de komende firmware opgelost..


Wanneer heb ik dit eerder gelezen........ whistle

Maar ik wacht geduldig af. smile


Geen idee maar de nieuwe firmware bestaat reeds en er is door meerdere bronnen incl. mijzelf bevestigd dat deze BUG verleden tijd is vanaf V10831. Dus waarom zo negatief? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Geen idee maar de nieuwe firmware bestaat reeds en er is door meerdere bronnen incl. mijzelf bevestigd dat deze BUG verleden tijd is vanaf V10831.

Origineel bericht van: David1980
Waar blijft die versie dan sathopper ? )))

Uit goed ingelichte bronnen is gemeld dat deze bug inderdaad in de Rebox versie 01.08.31 is opgelost maar deze versie is nog niet vrijgegeven omdat er een andere bug inzit.
Nu zal deze versie waarschijnlijk naar mijn mening ook niet meer beschikbaar komen omdat v01.08.36 alweer opgeleverd is.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

David1980 ik heb geen idee wanneer Rebox zijn versies uitbrengt aangezien ik mij alleen nog maar bezig hou met de Octagon versies. Sorry frown

 

Jürgen ik denk dat jij versie 01.08.34 bedoeld i.p.v. versie 36 wink

 

Ik ben in de versie .31 geen bugs tegengekomen die niet bekend zijn. In tegenstelling tot andere berichten werkte deze versie bij mij tot de upgrade naar .34 naar volle tevredenheid.

 

Versie .34 crashte tijdens het afspelen van een film gisteravond spontaan? Die is weer nieuw voor mij. Als het vaker voorkomt zal ik de HD maar eens formateren aangezien men het heeft over een JSF aanpassing bij de veranderingen in versie .34 frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper

Geen idee maar de nieuwe firmware bestaat reeds en er is door meerdere bronnen incl. mijzelf bevestigd dat deze BUG verleden tijd is vanaf V10831. Dus waarom zo negatief? confused

Het was/is niet mijn bedoeling om negatief te zijn, maar een beetje sarcatisch (denk ik smile ).
Ik ben zelfs (op een paar puntjes na) zeer tevreden over de rebox.
Maar o.a het skip probleem zou in versie 26 (en daarvoor) telkens opgelost zijn/worden.
Misschien ter verduidelijking: ik gebruik alléén de originele rebox software en FW updates.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper

Jürgen ik denk dat jij versie 01.08.34 bedoeld i.p.v. versie 36 wink

Klopt, typefoutje.

Origineel bericht van: sathopper
Ik ben in de versie .31 geen bugs tegengekomen die niet bekend zijn.

Dat zal best maar jij gebruikt zoals je zelf al zegt de Octagon versie en niet de Rebox versie.
Het is immers niet uitgesloten dat de Octagon versie prima functioneert maar na modificatie t.b.v. de Nederlandse community er wel fouten in kunnen sluipen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
.
Het is immers niet uitgesloten dat de Octagon versie prima functioneert maar na modificatie t.b.v. de Nederlandse community er wel fouten in kunnen sluipen.


Klopt dit zou best kunnen. Alleen tot nu toe (is mijn ervaring) lopen de versies aardig parallel qua bug's en opgeloste problemen. Dus ik reken er op dat in de volgende versie die Rebox released de skipbug verholpen is. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Uit goed ingelichte bronnen is gemeld dat deze bug inderdaad in de Rebox versie 01.08.31 is opgelost maar deze versie is nog niet vrijgegeven omdat er een andere bug inzit.


Haha waar hebben we dat meer gehoord))

(Geintje hoor)

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...