Ga naar inhoud


27 MC bestaat dat nog?


wortellica

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: uniden
tog niet met de vleermuis uit Oosterwolde Gelderland he

Vanuit Alkmaar weleens met een zelf gebouwde 3 mtr buizen zender met een zekere Bianca uit Oosterwolde gewerkt.

En Sjaak(k) we zijn allemaal wel eens stout geweest. :D

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden bij ons in de omgeving een enorm gezellige en hechte groep dat goed met elkaar om ging. Als zendamateur heb ik nooit datzelfde meegemaakt en vond het erg afstandelijk.

 

Uiteraard werd het een stuk minder toen het vrijgegeven was en je veel overlast had van jeugd maar dat was een kwestie van opvoeden. In de loop van de tijd heb ik 80% persoonlijk ontmoet en ging het best wel goed.

 

Het kon nog wel eens laat worden dus korte nachtjes wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nog teeds een ingebouwd in mijn auto een 40 kanaals met een 1.20 ANTENNE OP HET DAK van de auto

 

Rijd veel door O-europede landen waar nog veel gebruikt van word gemaakt zowel vracht als prive vervoer. Hier word het voornamelijk gebruikt voor doorgifte van laser kontroles en kontroles op vracht verkeer.

 

Het heeft mij al heel wat boetes bespaart :))

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dit waren mooie tijden heb veel lol aan dit medium beleeft er waren stemmen bij van juffrouws welke klonken als een klok.een collega van mij communiceerde ook met zo,n stem en sprak af met haar bij de rotonde van Heerenveen. maar toen hij haar zag is hij twee maal de rotonde gereden van schrik.en never en nooit weer gereageerd op deze stem.was toch veel leuker dan satelite tv .was toen werkzaam onder de naam

bravo/victor heb wel gecommuniseerd met de jakson in combinatie met een kleine versterker nl 1,5 kilowat

maar ja vervlogen tijden

groetjes b-vries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik heb gecommuniseerd met zo,n stem.

deze kwam uit Drachten.ook een stem als een klok.

door mijn hobby heb ik haar adres opgespoort.

heb haar opgezocht en bleek een zwaar gehandicapt persoon te wezen ben ijgenlijk blij dat ik haar persoonlijk heb leren kennen,is na de kennis making kort daarna helaas overleden

is iets minder leuk maar komt ook voor in dit aardse bestaan

mischien zijn er mensen welke dit herkennen en evewntueel willen reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog zelfs een packett-modem liggen voor aan de pc. Toen schoot me iets te binnen dat zendamateurs de bekende bluecap LNB's gebruikte voor packett ( zie >> hier << .

 

Dat is dus een beetje een hobby-mix.

 

Packett op de 27 MC, was voor mij in die tijd schema's binnenhalen. Op de "server" stond over het algemeen alleen maar tekst. In het dunbevolkte gebied waar ik woonde was het dus weinig met die packett. Daarintegen had je geen last dat de 22 kanalen vol zaten.

 

En dan de Roger Beeps.... hele serenades

 

Maar mocht ik te weten komen of er hier in de buurt rond Stadskanaal nog een vossejacht wordt gehouden, dan gaat het spul zeker weer in de auto. Kleefvoet op dak, sprietje op de bumper in het midden, schakelaar ertussen, stafkaarten erbij en gaan met die banaan. Naast de virtuele mensen die ik ken, blijft er dan altijd een leuk clubje over om eens de kroeg in te duiken om een potje te biljarten ofzo die niet zo ver van elkaar wonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Packett ja.... Heb nog heel wat modempjes gemaakt en aangesloten. Meestal op de C64 met Digicom

Er zijn heel wat fototjes en tekeningen in de rondte gegaan, maar wat wil je met 1k2 snelheid.

 

Nog een schemaatje gevonden hihi

 

modem.jpg

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uniden
tog niet met de vleermuis uit Oosterwolde Gelderland he


haha,ook met hem ja laugh

Leuke tijd was dat...

en dat irritante packet cry
die lui zaten op 't laatst op zoveel kanalen....
dacht dat daarvoor een paar kanaaltjes "gereserveerd" waren
maar 'k kan 't mis hebben.

nog iemand interesse voor een 300W lineair? wink
(ligt al jaren werkeloos op de vliering)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: uniden
tog niet met de vleermuis uit Oosterwolde Gelderland he


haha,ook met hem ja laugh

Leuke tijd was dat...

en dat irritante packet cry
die lui zaten op 't laatst op zoveel kanalen....
dacht dat daarvoor een paar kanaaltjes "gereserveerd" waren
maar 'k kan 't mis hebben.

nog iemand interesse voor een 300W lineair? wink
(ligt al jaren werkeloos op de vliering)


Was packett niet iets van kanaal 37 ofzo? Daar werd bij ons aardig de hand in gehouden zoniet: dan lukte de verbinding ook niet meer wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...