Gast ikkeenjij Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 hallo vandaag via de webshop een nieuwe ontvanger gekocht de philips 2221 heeft iemand ervaring hiermee hij gaat mee in de vrachtwagen dus iedere dag ff opbouwen en afbreken hoor graag jullie ervaringen.o ja gekocht omdat mijnoude 2211 kapot is gegaan door enkele keer gevallen
satencom Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 een leuke ontvanger zonder toeter en bellen voor twee satellieten De DSR 2221 is de opvolger van de Philips DSR 2210/2211/2212-ontvangers Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast ikkeenjij Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 voor 2 sat kan die dus ook de 23,5 ontvangen met de duo lnb?
Terradon Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Hoi ikkeenjij, Dat werkt perfect met de juiste kanaal lijst. Die kun je dan zo instellen dat die een gecombineerde lijst 19.2 en 23.5 download en dan kijken maar. Groetjes.............
wortellica Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Hij is geschikt voor 3 sattelieten a1,a2,a3
satencom Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 hij is gelijk aan 2211 dus je kunt er maar twee satellieten tegelijk mee ontvangen Astra 1 (19,5) staat vast, het B menu is te veranderen voor de Astra 2 (28,5) of Astra 3 (23,5 oost) en Hotbird ( 13 oost) Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wortellica Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 ik heb er zelf een gehad, en kon met mijn philips dsr 2221 tripplesat multytenne. Gewoon alle drie de sats ontvangen hoor dus astra1,2,3 (ben jij niet in de war met de 2212?)
satencom Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 ik had hier de gebruiksaanwijzing op computer staan daar wordt niks over mindere satellieten gezegd ,misschien toch nog de verkeerde de handleiding of de ontvanger is voor zien van nieuw software als dat zo is, dan klop handleiding ook niet meer ik heb even op internet gezocht de 1 praat over 3 satellieten en 2 en kwam er een tegen die het over 4 beetje verwarrend allemaal Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen