ronjans Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Dat bakkie kan zoveel, is het ook mogelijk om intternet radio af tespelen? heb al gekeken in de applicaties mar daar kom ik niets tegen. Ron
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 XIII. Internet Radio 1.WebradioFS - Arbeitskreis Internet Radio auf der Vu+Duo 2.Netcaster (Webradio) 3.Shoutcast (Webradio) ja hoor dat kan... welke je makkelijker vindt moet je zelf tzt bepalen ciao Second Life Mungo Parker
ronjans Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch XIII. Internet Radio 1.WebradioFS - Arbeitskreis Internet Radio auf der Vu+Duo 2.Netcaster (Webradio) 3.Shoutcast (Webradio) ja hoor dat kan... welke je makkelijker vindt moet je zelf tzt bepalen ciao Tonskidutch, Hoe zet ik deze erin dan?
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 neem aan dat je ook mijn pm had ontvangen en dus een dergelijke installatie met ipkg install per telnet of menu aankunt zoek het bijbehorende mipsel zet hem in de tmp map via een ftp client installeer hem ofwel via menu of telnet en dan werkt het meestal meteen. ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 overigens die webradioFS is ook per menu te downloaden ciao Second Life Mungo Parker
Kabeltje Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Hoi Tonskidutch, Ik ben niet geinteresseerd in internet radio, maar zie in jouw screenshot wel een plugin 'VolumeAdjust'. Dat is zeker een plugin voor de VTI image? Ik zie hem bij PLI namelijk nergens staan. Is deze plugin onder PLI ook te installeren? Zo ja, waar haal ik die vandaan? Alvast bedankt voor de reactie. Hans.
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Hoi de feed van VTI image is natuurlijk anders dan de feed van OpnePli... logisch dat ze niet alletwee hetzelfde aanbieden. je kunt het webradioFS mipsel ook als plugin vinden in het internet (vuplus) dan kun je als het compatibel is met OpenPli installeren anders moet je een vraagje bij Pli stellen. ciao Second Life Mungo Parker
ronjans Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 het is een geweldige plugin, ben daar zeer blij mee. veel zenders met southcast Bedankt voor je hulp, gaat al een echt mediacenter worden.
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 ronjans, het is een mediacenter (met enkel wat beperkingen inzake mkv's en avi's die verkeerd zijn geript - of codec hebben die chip niet verwerkt) verwacht echter niet dat ie je PC gaat vervangen voor het echte converteerwerk etc. ciao Second Life Mungo Parker
Peter Holland Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Hoi allemaal, Ikzelf heb net in OpenPli de plugin shoutcast geinstalleerd. Daarna voor de zekerheid opnieuw opgestart maar kan nergens in de box iets vinden van shoutcast. Waar moet ik dat verder vinden ? Of moet er nog het een en ander ingestelt worden ofzo ? Groetjes Peter VUPlus Duo met OpenPli en MagicHD (skin)
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Druk eens op de blauwe knop dan komt er vanzelf een menu met mogelijkheden
Peter Holland Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de blauwe knop dan komt er vanzelf een menu met mogelijkheden Ja dat was de oplossing. Bedankt !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen