Gast Paullo Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Blijkbaar zoekt ook TVVlaanderen, zoals CDS, beta-testers voor dit toestel. Zie link: http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/nieuws.aspx?id=44870 Greets
pollebru Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Paullo Blijkbaar zoekt ook TVVlaanderen, zoals CDS, beta-testers voor dit toestel. Zie link:http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/nieuws.aspx?id=44870 Greets Men zou beter hun HD rommel eerst testen voor men het op de markt brengt. Trouwens aan de hoeveelste update enz enz zit men bij de HD-7121, je moet het als leek maar meemaken. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast Paullo Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Vanavond en morgenavond tussen 22 en 23hoo komt de nieuwe firmware ter beschikking voor iedereen die wil testen. De uitgekozen beta-testers worden door CDS (en ik veronderstel ook TVVlaanderen) later dan gecontacteerd om hun bevindingen te vragen. Maar iedereen die wil, kan op die datums de nieuwe software downloaden (en achteraf terug vervangen door de oude) Greets
Jan Ambers Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Allemaal reclameren dat de seriele poort, de lanpoort en de usb poort niet werken
Littlesat Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Wie weet gaat de LAN poort nog aan... voor VOD... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
pollebru Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Origineel bericht van: Jan Ambers Allemaal reclameren dat de seriele poort, de lanpoort en de usb poort niet werken Inderdaad en ook weer geen motorsturing. Deze plips is ongeveer 1,5 jaar op de markt, kan je al oud noemen. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Jan Ambers Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Straks zal er wel een ander "nieuw model" op de markt gegooid worden en ondersteunen ze dit model niet meer en zijn ze er vanaf... Ik vraag me af waar de produktverantwoordelijkheid van de fabrikant gebleven is...
Gast Paullo Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Nu worden ook beta-testers gevraagd voor de 7121 en 7141. Greets
pollebru Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Origineel bericht van: Paullo Nu worden ook beta-testers gevraagd voor de 7121 en 7141. Greets Hi Paullo, is dit een grap....Beta testers voor de oude 7121 plips. Als ze al alles willen werkend maken wat er aan hangt doe ik mee. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
abrahamsat Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Origineel bericht van: pollebru Origineel bericht van: Jan Ambers Allemaal reclameren dat de seriele poort, de lanpoort en de usb poort niet werken Inderdaad en ook weer geen motorsturing. Deze plips is ongeveer 1,5 jaar op de markt, kan je al oud noemen. pollebru,de 7121 is al 4 jr op de markt,in belgie mischien 1,5 jr ,dat komt belgie komt met alles op z'n laats. dus voor vlaanderen is hij nog vrij nieuw!
pollebru Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: abrahamsat Origineel bericht van: pollebru Origineel bericht van: Jan Ambers Allemaal reclameren dat de seriele poort, de lanpoort en de usb poort niet werken Inderdaad en ook weer geen motorsturing. Deze plips is ongeveer 1,5 jaar op de markt, kan je al oud noemen. pollebru,de 7121 is al 4 jr op de markt,in belgie mischien 1,5 jr ,dat komt belgie komt met alles op z'n laats. dus voor vlaanderen is hij nog vrij nieuw! Dan nog blijft het vreemd dat men beta testers vraagt voor zo'n oude doos. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
mebo870 Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Ja maar van zo'n oude doos wordt verwacht dat hij het blijft doen, ook als ze aan de codering gaan sleutelen tegen CS. The key to happiness. Stay away from idiots
matthew_be_wvl Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Net een e-mail gekregen van TV-Vlaanderen in verband met het betatesten. Het vreemde is dat als ik kijk welke versie zij vermelden in hun mail, zie ik dat mijn versie van NagraGuide en NP hoger is dan die die TVV verwacht. Vreemd... Mail: Beta-software gegevens: Software versie= 4.15.255 NagraGuide versie= 5.6.6.7 NP versie: 5.6.6.1 Mijn ontvanger: Software versie: 3.6.3 NagraGuide versie: 5.7.6.4 NP versie: 5.7.5.7 Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
7121user Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Net een e-mail gekregen van TV-Vlaanderen in verband met het betatesten. Het vreemde is dat als ik kijk welke versie zij vermelden in hun mail, zie ik dat mijn versie van NagraGuide en NP hoger is dan die die TVV verwacht. Vreemd... Mail: Beta-software gegevens: Software versie= 4.15.255 NagraGuide versie= 5.6.6.7 NP versie: 5.6.6.1 Mijn ontvanger: Software versie: 3.6.3 NagraGuide versie: 5.7.6.4 NP versie: 5.7.5.7 Bij mij een soortgelijke situatie. Er staat duidelijk in de mail dat als de versies niet overeen komen, dat dan de vragenlijst op het internet niet ingevuld moet worden. Dus ik vul hem niet in. Ik zal nog wel eens kijken of ik handmatig de tuner nieuwe software kan laten inladen en wat de versies dan zijn. Maar dat kan nu even niet omdat ik anders met iemand ruzie krijg...
7121user Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Intussen geprobeerd om nieuwe software in te laden, maar zonder resultaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen