Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Hallo ik heb een strong 8000 hoe kan ik die patsen, en waar staan die file's zodat ik meer zenders kan ont vangen, kan ik er ook een 5 in 1 van maken, als ik meer codeer systeems kan krijgen net als bv als die van de humax alvast bedankt Groetjes Henry
sheeplover Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 Ruim 2 maanden lid en nog steeds geen tijd(zin?)gehad om te lezen. Vragen staat vrij maar de hobby is juist zo interessant als je er zelf enige moeite voor doet. Goed lezen en doorlinken en dan weet je in no time voldoende basisbegrippen om de diepte in te gaan. Succes !
Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 ik ben alleen in het weekend af en toe in huis, zo doende varaag ikj het eerst liever dan dat ik zelf meteen bezig ga
Alventali Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 @hennry62 Met die instelling zul je weinig hulp krijgen. En dan daarbij het bedelen om file's wordt ook niet echt gewardeerd. Maar neem van het weekend eens de tijd om te lezen ben je er zondag avond wel uit. Groetjes Alv Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen