driaf Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 bij het opstarten van m'n dm 7025+ zie ik een ip staan in het gele scherm en als ik die wil patchen en ik doe reset is er een andere ip zichtbaar . en ook als ik usb aansluit en multi image instaleer zegt hij dat de bootmanager ontbreekt
Gast MiLo Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik denk niet dat hij liegt. Bij startup krijgt hij een DHCP adres. Verder zou ik zo'n multiboot mijden als de pest, daar wordt hij alleen maar trager van (zeker met usb).
driaf Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2010 dank u voor u hulp en ik wil nog vragen welke image is het beste voor de dreambox 7025+ en waar kan ik die vinden
Gerard 76 Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Gewoon proberen,is echt een persoonlijke smaak. google es op gemini newnigma openpli en er zijn er wel meer...
Catastrofus Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Wij van WC-eend adviseren OpenPLi! 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
paardengek Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Wij van WC-eend adviseren OpenPLi! http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Catastrofus Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik bedoel maar, is de WC-eend hierbij ook weer tevreden... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
paardengek Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Ik bedoel maar, is de WC-eend hierbij ook weer tevreden... Dat dacht ik Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen