Awake Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Hier in Amersfoort zie ik na een rescan opeens drie nieuwe zenders (lokale omroep 1, 2 en 3). De zenders zijn ongecodeerd en laten een testbeeld van Ziggo zien. Is dit elders ook zo?
Dreeke Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Ja, hier in Veenendaal ook. Groet, André
Dream1975 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Hier in het Gooi (oud Casema) zitten er zelfs 5 op. Allemaal met een testcard in een ander kleurtje.
GHP Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Ik ontvang hier in het oosten van het land TV Enschede FTA. Deze wordt waarschijnlijk in heel Overijssel uitgezonden, of grote delen ervan, terwijl hier de lokale omroep nog in onderhandeling is met onder andere Ziggo voor doorgifte. Zal nog wel even duren voordat er meer bijkomen... Ziggo vraagt te veel geld voor digitale doorgifte en dat is voor veel omroepen helaas niet op te brengen... DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Catastrofus Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Klopt, ik zag TV Enschede ook hier in H'lo verschijnen. Van mij hoeft het niet want ik, alsmede een hoop Hengeloers met mij, hebben geen behoefte aan deze zender van onze grote buur. Origineel bericht van: GHP Ik ontvang hier in het oosten van het land TV Enschede FTA. Deze wordt waarschijnlijk in heel Overijssel uitgezonden, of grote delen ervan, terwijl hier de lokale omroep nog in onderhandeling is met onder andere Ziggo voor doorgifte. Zal nog wel even duren voordat er meer bijkomen... Ziggo vraagt te veel geld voor digitale doorgifte en dat is voor veel omroepen helaas niet op te brengen... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
edbe Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 hier op ziggo ook 5 maal 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen