Ga naar inhoud


[DM7025] Plek voor drie lokale omroepen


Awake

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

  • 1 maand later...

Ik ontvang hier in het oosten van het land TV Enschede FTA. Deze wordt waarschijnlijk in heel Overijssel uitgezonden, of grote delen ervan, terwijl hier de lokale omroep nog in onderhandeling is met onder andere Ziggo voor doorgifte.

 

Zal nog wel even duren voordat er meer bijkomen... Ziggo vraagt te veel geld voor digitale doorgifte en dat is voor veel omroepen helaas niet op te brengen...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Klopt, ik zag TV Enschede ook hier in H'lo verschijnen.

Van mij hoeft het niet want ik, alsmede een hoop Hengeloers met mij, hebben geen behoefte aan deze zender van onze grote buur.

 

Origineel bericht van: GHP
Ik ontvang hier in het oosten van het land TV Enschede FTA. Deze wordt waarschijnlijk in heel Overijssel uitgezonden, of grote delen ervan, terwijl hier de lokale omroep nog in onderhandeling is met onder andere Ziggo voor doorgifte.

 

Zal nog wel even duren voordat er meer bijkomen... Ziggo vraagt te veel geld voor digitale doorgifte en dat is voor veel omroepen helaas niet op te brengen...

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...