Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op de TVV zenders ook,dus niet enkel bij CD.

zal weer ergens een noodweer hangen zeker.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Er ging wel een lekkere bui voorbij Hilversum rond die tijd...

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Toevallig had ik net DreamboxE2SatFinder.exe aanstaan op SBS 6 HD. De waarde ging langzaam aan van 82% terug naar plm. 60% bleef daar even op hangen en toen verder naar beneden naar ong. 28% daarna wisselde het tussen 0 en 25%. De zender viel dus gewoon helemaal weg terwijl er op RTL 7 HD gewoon >80% signaal was. Ook ik dacht even dat de LNB naar de bietenbrug was maar zag toen op de buienradar dat daar een redelijk groot/fel buinengebied hing.

Geplaatst:

Probleem is alleen dat alleen de genoemde transponders het niet deden, de rest deed het prima. Ik woon in Almere en zie die donkere lucht hier ook heel goed, maar heb buiten de genoemde transponders geen last van uitval gehad.

1x DM900 en 1xDM800

Geplaatst:

Het was gisteravond noodweer in Hilversum, inclusief diverse blikseminslagen in de buurt. Er kwam een goede bak regen naar beneden en de lucht was nogal donker.

Geplaatst:

De reden dat er 3 van de transponders op 23.5E uitvielen is als volgt. Niet alle transponders gaan in Hilverum omhoog!

Hilversum:

202: 11739V

208: 11856V

211: 11914H

Burum E/S:

222: 12129V

225: 12188H

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:
Origineel bericht van: divace
Hier momenteel alleen HD zenders van de publieke omroepen.

Dat zal dan een ander probleem zijn als een paar dagen terug toen er drie transponders uitvielen door het noodweer.

Heb je misschien geen update op je kaart gehad het is normaal dat alleen de publieke werken met een seca 3 kaart ook zonder HD abonnement.
Dan moet je meer info geven welke ontvanger en als je bij kaartinfo kijkt op welke datum staat alles dan?? laugh
Geplaatst:

Sorry Aart44, dat ik niet eerder reageerde.

Gisteren via cd een heractivatie ontvangen en alles werkte weer.

Vandaag weer geen ontvangst, zelfs niet op ned 1, 2, 3.

Heractivatie helpt niet.

Wat wel opvalt is dat de code wijzigd:

.--------------------------------------------------------------.

| Provider | Expiry date | Name | Bitmap |

|----------|-------------|------------------|------------------'

| 0000 | 2010-10-10 | MANAGMENT | ---------------- |

| 006A | 2010-10-10 | CANALDIGITAAL | E100000000000000 |

|----------|-------------|------------------|------------------'

Als de E in het lange nummer een C is is er geen probleem.

Maar ik lees hele goede berichten over Enigma 2 dus dat moet ik maar eens proberen.

Ik heb overigens een IPbox910 en een seca 3 kaart.

Geplaatst:

Ik heb gisteren toevallig gemerkt dat mijn HD pakket niet meer werkt. Voor mijn vakantie was alles in orde. Activatie signaal aangevraagd maar HD werkte nog niet. Toen zag ik op Mijn CanalDigitaal dat HD pakket gewoon niet meer aanwezig op mijn kaart. Vandaag CD gebeld en ze hadden geen verklaring hiervoor. Ik heb voor mijn vakantie screendump gemaakt waarop een overzicht te zien is van mijn pakketen incl. HD en die liepen tot April 2011. CD medeweker bod mij excus.

Btw. ik vroeg hem over VTM HD zender dat als provider Canal Digitaal heeft. Mijn kaart opent deze zender niet. Hij zei dat VTM HD niet onderdeel van CanalDigitaal is. Weet iemand meer informatie over VTM HD?

Geplaatst:
Origineel bericht van: pilotbabo

Btw. ik vroeg hem over VTM HD zender dat als provider Canal Digitaal heeft. Mijn kaart opent deze zender niet. Hij zei dat VTM HD niet onderdeel van CanalDigitaal is. Weet iemand meer informatie over VTM HD?

Ja maar je weet dat het een Vlaamse zender is die zit in het pakket van TVV als je hier bij HD zenders kijkt zie je VTM HD ook niet. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen