Dukdalf Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Hallo, Heb net een nieuwe laptop met Windows 7 erop. Mijn vorige had XP. Ik heb geprobeerd om mijn smartwi setje (5 jaar oud) te updaten naar een nieuwe firmware versie. Helaas herkent Windows 7 de smartwi niet. Heeft iemand een idee waarom dit niet lukt?
lock Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Ja, ik heb wel een idee; omdat de drivers voor de SmartWi niet geinstalleerd worden, daar waar je de nieuwe firmware vandaan hebt gehaald staan daar ook niet de drivers voor W7 of Vista? "That's another fine mess you've got me into"
Dukdalf Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2010 Helaas zie ik op de site van S****** geen drivers voor Wondows 7 staan. Ook met google kom ik niet verder.
lock Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Hmm, als ik even google op SmartWi drivers kom ik van alles tegen, bijv. dit: http://beta.smartwi.net/ "That's another fine mess you've got me into"
Dukdalf Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Ja, heb deze inmiddels ook gevonden. Zag alleen een driver voor Vista, hoop dat deze ook op 7 werkt.
Dukdalf Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2010 Helaas krijg ik met de drivers die op deze site staan geen herkenning van de smartwi box. Heb bij de nederlandse importeur gevraagd waarom dit zo is, maar heb helaas geen antwoordt gekregen. Wie weet waar ik wel een de goede driver kan vinden.
lock Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 If your SmartWi shall work with a Windows Vista PC, the boot-loader in the Master box must be upgraded. A PC running Windows XP is required to download the upgrade file, before the Master box is ready for Vista. After the upgrade, you will also see that the box connects to Windows very promptly! Dit ook reeds gedaan? "That's another fine mess you've got me into"
Dukdalf Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2010 Lock, Sorry voor het late antwoordt, maar was er even tussen uit. Inmiddels heb ik de zaak opgelost. Bedankt voor je reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen