waveman Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Op deze satellietontvanger met Viaccess card voor de TNT kanalen zit er ook de mogelijkheid om o.a.FTA kanalen toe te voegen. Helaas kan ik het niet vinden ! Tijdens het scannen komt hij vrijwel alles tegen behalve 12.515, 12.574 enz, op de laatste zit BVN die ik wil toevoegen, de scan slaat gewoon deze freq. over, terwijl hij met veel gemak wel de duitse,franse spaanse zenders tegenkomt. Wie kan mij meer over deze ontvanger en gezochte kanelen zeggen.
Its_Johan Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Volgens mij kan dat niet en daarom haat iedereen ook het tntsat systeem dat de kaart aan de ontvanger bind ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Gast Paullo Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Het kan inderdaad niet, maar het heeft geen verband met de binding kaart - tntsat-ontvangers. De TNT-sat ontvangers worden geproduceerd volgens een zeer strikt en door Canalsat opgelegd lastenboek. Omwille van één of ander technische vereiste uit dat lastenboek, is het niet mogelijk bepaalde transponders in te scannen en meer bepaald diegene die worden opgesomd. Of dat gewild is of simpelweg een over het hoofd gekeken gevolg van een instructie uit het lastenboek, geen idee ? Greets
Gast erudiet Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Het is ten andere zo, dat die tntsat kaart niet kan gebruikt worden op een andere ontvanger dan degene waarmee hij verkocht is. Speciale cryptage aangebracht op het systeem maken dat alleen daar die kaart leesbaar is. Mij bevestigt door FRANSAT de organisator van dit gebeuren. Als men dus hetzij de Franse zenders in HD wil ontvangen of zelfs TF1 in SD dien je een ontvanger te kopen met bijhorende kaart, aan de prijs tussen 59-299€ of via Canalsat-Canal+ France te gaan, ontvanger van deze provider te huren of te kopen en een abo af te sluiten van zo'n 30€ per jaar, na het eerste jaar aan 10-12€ te hebben gekeken. Die kaart is zogezegd gratis gedurende 4 jaar. Dat noemen ze 'chaines gratuites du TNT". Van geldklopperij gesproken. Vanaf einde 2011 worden de uitzendingen, kapteerbaar per 'rateau'= antenne gestaakt, Regio na Regio. Erudiet
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 maw... een receiver voor frankrijk enkel en goed dichtgespijkerd qua firmware dus zet je er een andere receiver naast die je voor alle andere behalve tntsat gebruikt (op of onder is niet slim wegens hitte ontwikkeling) gezien je enkel de isd75 hebt heb je geen HD, dan kun je de kaart ook met oscam+cccam in een dream of vu gebruiken. ciao True North Rebekka Bakken
waveman Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2010 Het vorige bericht heb ik in Frankrijk vanaf m'n vakantie adres verstuurd, hier heb ik zeer beperkt(en maar 2mb verbinding)van internet gebruik kunnen maken. De eigenaar daar had 6 van deze Sagem kastjes gekocht, en op géén was BVN te krijgen, later heb ik op dit forum een eerder topic gevonden over dit onderwerp ! http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...gee#Post1872952 Resumé, veel klagen bij Sagem is het antwoord. Nog iets leuks, de Viaccess3.0 kaart uit bewuste Sagem heb ik in mijn Daw2000 ontvanger gedaan en hij kreeg NT1 open terwijl de rest van de zenders op freq. 12.285 dicht bleven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen