Ga naar inhoud


Picture in Picture (beeld in beeld)


rolandroland

Aanbevolen berichten

Beetje komkommer tijd, maar wilde dit toch efkes laten weten. Ik kwam er gisteren achter dat je beeld in beeld dat normaliter rechts in de bovenhoek wordt getoond ook kunt wijzigen naar linksonder, rechtsonder en linksboven. Misschien iets wat u al wist? Kan met de pijltjes toets beneden op de afstandsbedieningen. Wisten jullie het? Wel eerlijk zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rolandroland
Beetje komkommer tijd, maar wilde dit toch efkes laten weten. Ik kwam er gisteren achter dat je beeld in beeld dat normaliter rechts in de bovenhoek wordt getoond ook kunt wijzigen naar linksonder, rechtsonder en linksboven. Misschien iets wat u al wist? Kan met de pijltjes toets beneden op de afstandsbedieningen. Wisten jullie het? Wel eerlijk zijn!

Eerlijk? ja

Uit de gebruiksaanwijzing welke je onder andere HIER kan vinden:

f) Druk op < / > om het kleine beeld met de klok mee, of tegen de klok in op het tv scherm
te verplaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk ? Nee

 

Had ik vanzelf wel tegengekomen als het apparaat problemen ging geven en ik de handleiding nodig had.

 

Wel jammer dat ze er bij zitten. Had de buurvrouw verderop graag geholpen met het instellen van de d'r Digidoos blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Beetje komkommer tijd, maar wilde dit toch efkes laten weten. Ik kwam er gisteren achter dat je beeld in beeld dat normaliter rechts in de bovenhoek wordt getoond ook kunt wijzigen naar linksonder, rechtsonder en linksboven. Misschien iets wat u al wist? Kan met de pijltjes toets beneden op de afstandsbedieningen. Wisten jullie het? Wel eerlijk zijn!

RTFM! Dan had je het meteen na aankoop geweten.....

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat alleen de Topfield deze functie heeft. Zijn er nog meer leuke opties? Ik heb handleiding wel eens gelezen maar over het hoofd gezien. Ik merkte dat als ik de ontvanger op CVS zet (ipv RBG) een lampje oplicht! Dat wist ik ook niet haha. Trouwens als ik TimeShift uitzet merk ik weinig verschil in het functioneren in het apparaat. Klopt dit? Als ik dan gewoon op pauze zet dan werkt het wel gewoon in tegenstelling wat de handleiding zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je timeshift uitzet dan gaat de HD pas na 5 of 10 minuten uit. Ook als je de PVR aan zet dan spint die eerst die 5 of 10 minuten mee. Daarna gaat hij pas uit.

 

Maar,....

Zodra je de pauze toets activeert, spint de HD alsnog op en kan je gewoon pauzeren ;), maar dus niet een uitzending terug spoelen die je zit te kijken. Vind wel slimme oplossing whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...