Gast stapvstap Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 ik heb cccam onderPLI geïnstalleerd en iedere keer dat ik het systeem herstart word mijn kaart niet gelezen. Heb geprobeerd met newcs as cardserver doch hetzelfde probllem. Hebben jullie een idee waarrom?
GeniusX Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Vanuit applicaties (plugins) download (groene knop) emu cccamd. Wordt vanzelf geactiveerd, anders via menu knop instellingen en dan softcam/CI schopje geven
Gast stapvstap Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Heb ik zogeïnstalleerd, doch iedere keer dat ik het systeem afsluit en later weer opstart kan cccam de kaarten niet lezen, na meermaals te herstarten en de kaart verschillende keren in en uit de lezer dan start hij ineens op. Het betreft de laatste versie van cccam.
schotel1 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb het zelfde probleem gehad. wat ik gedaan heb is het volgende:ga naar het menu, instellingen =>softcam-CI =>softcam setup.. =>select cardserver en selecteer geen. Opnieuw CCcam activeren en als het goed is heb je beeld met je eigen kaart. Bij mij werkt het. succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen